معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص):

ماموریت همه ما شرکت در انتخابات است

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۱ کد : ۲۱۴۳۰ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۶۶۳

 

نشست تبیینی با موضوع «حضور حداکثری در انتخابات و تأثیر آن بر محور مقاومت» با حضور رئیس دانشگاه تبریز، معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) و اعضای بسیج اساتید دانشگاه تبریز در تالار شهید باکری این دانشگاه برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، سرتیپ پاسدار محمدجعفر اسدی طی سخنانی در این نشست اظهار کرد: امام خمینی(ره) از ابتدا تصمیم داشت با شاه مقابله کند و او را ظالم می‌دانست و این در حالی انجام می‌شد که بسیاری از افراد اصلا باور نداشتند که شاه رفتنی است.

وی ادامه داد: مرحوم آیت الله نخودکی در توصیه‌ای به امام سفارش کرد که تنها شرط پیروزی امام و انقلاب، تقوا است و اگر تقوا داشته باشیم، مصداق من حیث لا یحتسب خواهیم شد.

وی با بیان اینکه حتی زندانیان سیاسی نیز باور نداشتند که حکومت طاغوت در عرض یک سال ساقط خواهد شد، گفت: ما اکنون این درس را گرفته‌ایم شرط اول و اصلی انتخاب مسیر درست، داشتن تقوا است و خوشبختانه مردم آذربایجان و تبریز عشق و علقه‌ی خاصی نسبت به اهل بیت عصمت و‌ طهارت(ع) مخصوصا امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) دارند و این نعمتی است که خداوند به مردم آذربایجان عطا کرده است و ما باید تلاش کنیم تقوای خود را بیشتر و بیشتر کنیم.

سردار اسدی با اشاره به سرگذشت اخوان المسلمین در حوادث مصر، بر تاثیر درک نعمت ولایت تاکید کرد و افزود: اخوان المسلمین بعد از سال‌ها شکنجه در مصر به پیروزی رسیدند اما تنها بعد از یک سال، همه چیز تغییر کرد و علت اصلی نداشتن ولایت فقیه بود و ما نیز اگر ولایت فقیه نداشتیم، بنی‌صدر همه چیز را تحویل می‌داد و ولایت فقیه تنها عاملی است که در این ‌۴۵ سال اجازه نداده است،  ملت ما زیر ذلت برود.

وی یادآور شد: انگلیس و آمریکا مثل یک گرگ می‌خواهند جهان را ببلعند و فقط به فکر خود هستند و ۴۵ سال است که زوزه می‌کشند تا کشور ما را نابود کنند و همه‌ی آن‌ها بخاطر ما به منطقه آمده‌اند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «خرمشهرها در پیش است» و به نظر من ارزش طوفان الاقصی هزار برابر بالاتر از فتح خرمشهر است و ایشان در جمله‌ی دیگری نیز فرمودند «قله‌ نزدیک است» و بی شک این خون‌های بی‌گناه ریخته شده در فلسطین به ثمر می‌نشیند و چه بسیار طاغوت‌ها که به دست شهدایی که خون دادند، ساقط شدند. 

وی خطاب به اساتید حاضر در این نشست گفت: امروز بار سنگینی بردوش شما اساتید قرار دارد و شما باید از ما سوال کنید. 

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به تفاوت در دیدگاه‌ها نسبت به جنگ تحمیلی اظهار کرد: برخی افراد جنگ را نماد خونریزی می‌دانستند ولی امام راحل معتقد بودند جنگ تحمیلی ابهت شرق و غرب را شکست و هر روز و هرلحظه‌ی جنگ تحمیلی را نعمت می‌دانستند. این تفاوت در نگاه تنها متعلق به عصر حاضر نیست بلکه  در صدر اسلام نیز وقتی خندق را می کندند، پیامبر (ص) فرمودند «من در این جنگ غلبه‌ی اسلام بر روم را می‌بینم»

وی ادامه داد: اکنون هم عده‌ای هستند که در مورد آمریکا بزرگ‌نمایی می‌کنند و ناو هواپیما بر آمریکا را مثال می‌زنند. اما واقعا در این ۴۵ سال آمریکایی‌ها برای شکست ما اراده نکردند؟ آیا موفق شدند؟

سردار اسدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی خط مقدم جنگ را به داخل کشورهای دشمنان کشانده است، افزود: آمدن دشمن به داخل کوچه و خیابان ما به منزله‌ی ذلت است ولی ما نه تنها اجازه ندادیم یک وجب خاک از کشورمان به دست دشمن بیفتد، بلکه  اکنون تمام کفر را عقب رانده و خط مقدم جبهه را به داخل خاک دشمن کشاندیم.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) یادآور شد: امروز دشمنان می‌دانند که اگر اسلام ناب فراگیر شود، آنها نمی‌توانند به ظلم خود ادامه دهند و کشورها را غارت کنند و به همین دلیل علیه ما بسیج شده‌اند.

سردار اسدی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: اکنون ماموریت همه‌ی ما شرکت در انتخابات است و اگر کسی به ولایت فقیه هم اعتقادی نداشته باشد، بخاطر عزت کشور باید پای صندوق‌های رای حاضر شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش دشمن در جهت مایوس کردن مردم از انتخابات است اما علی‌رغم همه‌ی مشکلات، اگر کسی اهل قیاس باشد، متوجه می‌شود در مقایسه با مشکلات سایر کشور‌ها مردم کشور ما در دنیا نمونه هستند.

این برنامه به همت بسیج اساتید دانشگاه تبریز برگزار شد.

 


( ۵ )

نظر شما :