معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز خبر داد:

شروع کلاس های نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از ۲۱ بهمن

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۱ کد : ۲۱۴۰۰ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۲۵۴

تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰3-۱۴۰2دانشگاه تبریز اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر غلامرضا حجتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌تبریز با اعلام این خبر گفت: بر اساس این تقویم همانند سال‌های گذشته تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت دانشگاه‌تبریز به آدرس www.tabrizu.ac.ir مراجعه نمایند.

بر اساس این تقویم کلاس های نیمسال دوم از 21 بهمن ماه ۱۴۰2شروع و تا 24 خردادماه  ۱۴۰3 ادامه خواهد داشت.

انتخاب واحد دانشجویان هم از 14 بهمن ماه شروع و تا 18 بهمن ماه به صورت اینترنتی ادامه خواهد داشت.

زمان بندی انتخاب واحد دانشجویان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اشاره به زمان بندی انتخاب واحد دانشجویان در تمامی مقاطع خاطرنشان کرد: انتخاب واحد نیمسال دوم از سوی خود دانشجو پس از مشورت با استاد راهنما  به صورت اینترنتی تا سقف مجاز (برای دانشجویان کارشناسی؛ حداقل ۱۲ واحد و حداکثر ۲۰ واحد، معدل الف تا سقف ۲۴واحد، ترم آخر نیز تا ۲۴ واحد و مشروطی تا ۱۴ واحد) صورت می گیرد.

انتخاب واحد دانشجویان تحصیلات تکمیلی

دکتر حجتی با تاکید بر اینکه انتخاب واحد دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم روز سه شنبه 17 بهمن ماه خواهد بود، یادآور شد: انتخاب واحد ورودی‌های 99 و ما قبل و نیز کارشناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی ورودی های ۱۴۰1روز شنبه 14 بهمن شروع شده و ورودی‌های 1400 یکشنبه 15 بهمن و ورودی‌های 1401 دوشنبه 16 بهمن، ورودی های مهر ۱۴۰2 سه شنبه ۱7بهمن ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ساعت ۲۴ انتخاب واحد را انجام خواهند داد.

انتخاب واحد ورودی های بهمن ۱۴۰2

وی همچنین با تاکید بر اینکه دانشجویانی که در ایام مذکور موفق به انتخاب واحد نشده اند، روز چهارشنبه 18 بهمن ماه می‌توانند انتخاب واحد نمایند، گفت: انتخاب واحد ورودی های بهمن ۱۴۰2 به صورت دسته‌جمعی توسط دانشکده و تحویل برگ انتخاب واحد به دانشجو در روز تحویل مدارک انجام خواهد شد.

حذف و اضافه

حذف و اضافه نیز به صورت اینترنتی در 1 و 2 اسفند ماه 1402 انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در پایان اظهار داشت: امتحانات نیز از  24 خردادماه سال ۱۴۰3شروع و تا 10 تیر ماه ادامه خواهد داشت.


( ۱۳ )

نظر شما :