جلسه هماهنگی کمیته دانشگاهیان کنگره ۱۰هزار شهید استان در دانشگاه تبریز برگزار شد

۲۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۸ کد : ۲۰۷۲۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۶۰۵

 

چهارمین نشست هماهنگی کمیته دانشگاهیان کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه‌تبریز، نشست هماهنگی کمیته دانشگاهیان کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی با حضور دکتر صفر نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز و رئیس کمیته دانشگاهیان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد انوری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و جمعی از روسا، معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان در تالار علامه جعفری دانشگاه تبریز برگزار شد.

دکتر صفر نصراله‌زاده، رئیس کمیته دانشگاهیان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی در این جلسه ضمن انتقاد از عدم حضور برخی روسای دانشگاه‌های استان در این نشست گفت: همه ما مدیون و مرهون خون شهدا و خانواده‌های شهدا هستیم و حضور در چنین جلساتی حداقل کار ممکن در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر است.

رئیس دانشگاه تبریز در ادامه، برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی را کاری ارزشمند و ماندگار در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به خصوص برای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد و گفت: دانشگاه‌ها باید آثار و تولیدات با ارزشی درباره شهدا خلق نمایند که موجب تحول و  تاثیرگذاری لازم در جامعه شود.

در ادامه این نشست، مسئولان کمیته‌ها و معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان هم با ارائه گزارشی درباره عملکرد و برنامه‌های خود پرداختند.

یادآور می‌شود: دبیرخانه اجرایی کمیته دانشگاهیان کنگره شهدای استان آذربایجان‌شرقی در مدیریت امور فرهنگی دانشگاه تبریز مستقر است.

دومین کنگره سراسری ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی 23 آذرماه امسال برگزار می‌شود.


نظر شما :