به مناسب هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد؛

کارگاه آموزشی اسب سواری در دانشگاه تبریز

۰۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۶ کد : ۲۰۵۹۳ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۲۰۸



کارگاه آموزشی اسب سواری به‌مناسب فرارسیدن هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش به همت دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز، با حضور تعدادی از اعضای هیات رئیسه و مدیران دانشگاه و با همکاری اداره‌ی کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان تبریز، هیأت سوار کاری آذربایجان شرقی و باشگاه اسب سواری عجمان در دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر اسکندرنژاد رئیس دانشکده تربیت بدنی در رابطه با کارگاه آموزشی اسب سواری اظهار کرد: این کارگاه آموزشی دو روزه شامل بخش تئوری و عملی بود که در بخش تئوری مباحثی از جمله تاریخچه‌ی اسب سواری، شناخت نژاد، رنگ، محل‌های نگهداری اسب‌ها و انواع اسب‌های ایرانی و... به اساتید، کارکنان و دانشجویان شرکت کننده در این کارگاه تدریس شد.
وی افزود: بخش عملی این کارگاه آموزشی نیز در باشگاه اسب سواری عجمان برگزار شد و اصول اولیه‌ی سوارکاری به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزش داده شد.
دکتر اسکندرنژاد خاطر نشان کرد: در پایان براساس قرعه کشی انجام شده بین شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی به 10 نفر از برندگان کارت تخفیف 50 درصدی شرکت در کلاس‌های عملی اهدا شد.

یادآور می شود؛ دکتر شیری معاون پژوهش و فناوری، دکتر علیزاده معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر مجنونی مدیر امور پژوهشی و دکتر بهزادنیا معاون آموزشی دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز از روند برگزاری این کارگاه بازدید کردند.

- گفت‌وگو با دکتر مهتا اسکندرنژاد رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز درباره کارگاه آشنایی با اسب سواری :


لینک دانلود فایل

( ۵ )

نظر شما :