بیانیه دانشگاه تبریز در پی جنایت رژیم غاصب اسرائیل در حمله به بیمارستان غزه

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۹ کد : ۲۰۵۶۷ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۵۰


 
دانشگاه تبریز به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه با انتشار بیانیه ای این کشتار دسته جمعی کودکان، زنان و مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین را محکوم کرد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، متن کامل این بیانیه بدین شرح است: 
«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/13)« همانا کسانى که گفتند: پروردگار ما تنها خداست، سپس (بر ایمان و گفته خود) پایدارى کردند، هیچ بیمى بر آنان نیست و اندوهگین نخواهند شد». 
رژیم غاصب صهیونیستی بعد از شکست در عملیات غرور آفرین گروه‌های مبارز فلسطینی؛ حمله وحشیانه و دیوانه‌واری علیه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و نوار غزه آغاز کرده که در پی حمله وحشیانه رژیم کودک کش به بیمارستان المعمدانی غزه هم هزاران بیمار و غیر نظامی پناه گرفته در بیمارستان به شهادت رسیدند. 
حال که رژیم کودک کش صهیونیستی در نبرد «طوفان الاقصی»  از رزمندگان فلسطینی شکست خورده، اقدام به حمله وحشیانه و دیوانه‌واری علیه مردم نوار غزه کرده است، وضعیتی که امروز در غزه و فلسطین اشغالی حاکم است، بمباران ساختمان‌‌‌ها‌‌‌ی مسکونی، قطع آب و برق، سوخت و حمله به غیر نظامیان و بیماران در بیمارستان، مظاهر بارز یک جنایت جنگی وحشیانه، نسل کشی و جنایت علیه بشریت است. صهیونیست ها  با این وحشی گری ها و  جنایت ها بدانند، جنایات آنان در غزه تاوان سنگینی برای آنان خواهد داشت. 
دانشگاه تبریز، ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران و بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین و از گروه های مقاومت اعلام کرده و در همین راستا از همه مسلمانان جهان، کشورهای اسلامی، آزادی خواهان جهان، مجامع بین المللی، سازمان های بین المللی و حقوق بشری می خواهد، در برابر جنایات و اقدام های وحشیانه صهیونیست‌ها سکوت اختیار نکنند و از مردم بی دفاع و مظلوم غزه حمایت و پشتیبانی های لازم را به عمل آورند. 
دانشگاهیان دانشگاه تبریز در همین راستا همگام، همراه و هم صدا با همه مسلمانان جهان شهادت مظلومانه هزاران بیمار، کودک، زن و مرد بی پناه مردم فلسطین در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی را تسلیت عرض نموده و این جنایات را قویا محکوم می نماید.


( ۳ )

نظر شما :