حمایت دانشگاهیان دانشگاه تبریز از عملیات بزرگ طوفان الاقصی

۱۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۹ کد : ۲۰۴۹۱ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۴۲۲

 

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تبریز در حمایت از عملیات بزرگ طوفان الاقصی با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی، مسئولان بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه، تشکل‌های دانشجویی، هیئت شهدای گمنام و جمعی از دانشگاهیان در مقابل مسجد بزرگ این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی در این اجتماع با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت علی الخصوص سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: ما سالها برای محکوم کردن اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم فلسطین جمع می شدیم و امروز خرسندیم که جمع شده‌ایم برای اعلام همبستگی و حمایت از حرکت بی نظیر حماس و جبهه مقاومت که توانسته اند هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب را بشکنند.

وی افزود: امیدواریم حماس گام های نهایی را بردارد و به آن پیروزی عظیم دست یابد تا همه ما مسلمانان شاهد آزادی قدس عزیز باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین انوری با تبریک این حرکت بزرگ به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و محضر مقام معظم رهبری گفت: ملت ایران همانند همه دوستداران آزادی و حریت در جهان، امروز خوشحال هستند که مردم مظلوم فلسطین توانسته اند به مقاومتی دست یابند که دشمن را زبون بکنند و به سمت اضمحلال بکشانند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ضمن اشاره به آیه ۱۸ سوره انبیا: "بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ" افزود: این آیه وعده الهی است و دقیقا کلمه به کلمه آن با این حرکت نمود پیدا می کند؛ خداوند متعال وعده داده است که: حق را بر سر باطل مى‌زنیم، تا آن را درهم کوبد و باطل نابود شونده است.

وی ادامه داد: تحقق وعده الهی حاصل مقاومت هایی است که مردم فلسطین در طول سال های مدید از خود نشان داده‌اند و امروز کودکانی که روزی با سنگ تانک های رژیم صهیونیستی را نشانه می گرفتند در بستر جبهه مقاومت رشد کرده‌اند و به پهپادها و موشک هایی دست پیدا کرده اند که قلب رژیم صهیونیستی را نشانه می‌گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین انوری ضمن هشدار به برخی دول عربی در عادی سازی رابطه با رژیم اشغالگر اسرائیل گفت: چیزی عائد این دولت ها نخواهد شد و طبق هشدار رهبر معظم انقلاب یادآوری می کنیم که چنین جایی نباید سرمایه گذاری کرد و قماری است که از قبل در آن بازنده خواهند بود.

یادآور می شود؛ بیانیه دانشگاه تبریز در حمایت از عملیات بزرگ طوفان الاقصی نیز در این آئین قرائت شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللّهَ رَمی»

درود خدا بر روان پاک خمینی کبیر که فرمود اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد.

۱. امروز جهان شاهد تولد عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی است. عملیاتی که زبونی دشمن صهیونیستی را بر همگان ثابت کرد و هیمنه پوشالی آن را فرو ریخت. این عملیات نشان از هوشمندی محور مقاومت در مواجهه با خانه عنکبوت داشت و بر کشورهای سازش‌کار از قفقاز تا حجاز این نکته گوشزد گردید که محور مقاومت هر لحظه که اراده کند، این خانه سست را از هم خواهد پاشید.

۲. درود می‌فرستیم به روان پاک شهدای مقاومت از سید عباس موسوی و فتحی و شقاقی تا مغنیه و ابومهدی و سلیمانی که بذر خودباوری را در دل ملت‌های منطقه کاشتند و سلام می‌فرستیم بر رزمندگان محور مقاومت که با باور به وعده الهی و با تکیه بر ایمان و اراده‌ی خود، برگ زرینی در صفحه مبارزه با صهیونیزم جهانی و در رأس آن اسرائیل جنایت‌کار به نام خود ثبت نمودند.

۳. این عملیات نوید‌بخش آینده‌ای روشن برای امت اسلامی است که از دلِ کم‌ترین امکانات و بیش‌ترین تحریم‌ها موفقیت‌های بزرگ متولد می‌گردد.

دانشگاهیان دانشگاه تبریز ضمن اعلام حمایت از عملیات افتخارآفرین طوفان الاقصی، بر آزادسازی کامل سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود نحس صهیونیزم تأکید داشته و در این مسیر گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای خواهند بود.

«وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ»

این تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه تبریز در حمایت از عملیات بزرگ طوفان الاقصی به همت هیئت دانشجویی شهدای گمنام و با همکاری بسیج دانشگاهیان و تشکلهای دانشجویی برگزار شد.


( ۷ )

نظر شما :