انتصاب دکتر سیدصمد حسینی به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز

۱۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۰ کد : ۲۰۲۸۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۴۱۴۹

 
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه تبریز، دکتر سیدصمد حسینی، عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز به سمت معاون پشتیبانی و توسعه منابع این دانشگاه منصوب شد.                                   
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در حکم انتصاب وی آمده است: نظر به تجارب ارزشمند، تعهد و شایستگی های جنابعالی و به استناد ماده 5 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها به موجب این حکم با حفظ سمت آموزشی به سمت سرپرست معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از تخصص و درایت خویش در حسن انجام مسئولیت های محوله موفق و موید باشید.
دکتر سیدصمدحسینی، دانشیار گروه آموزشی مدیریت دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز است و همچنین وی رئیس پردیس های دانشگاه تبریز، قائم مقام رئیس سازمان سنجش، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان سنجش، عضوشورای آموزشی و پژوهشی و رئیس کمیته رفاهی سازمان سنجش آموزش کشور، مشاور رئیس دانشگاه تبریز،  قائم مقام معاونت اداری مالی و مدیریت امور اداری دانشگاه تبریز، مدیریت گروه مدیریت بازرگانی و MBA دانشکده اقتصاد و مدیریت و مسئول راه اندازی پردیس بین المللی ارس دانشگاه دانشگاه تبریز بوده است.
چاپ 40 مقاله در مجلات مختلف داخلی و خارجی، همکاری و اجرای2 طرح تحقیقاتی، راهنمایی و مشاوره پایاننامه بیش از 100دانشجوی کارشناسی ارشد، از جمله سوابق علمی این عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز است.
لازم به ذکر است؛ پیش از این دکتر رضا محمدی، عضو هیات علمی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز این مسئولیت را برعهده داشت.


( ۹۱ )

نظر شما :