معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز خبر داد:

شروع کلاس ها از اول مهر؛ سال تحصیلی با نشاطی را در پیش داریم

۱۳ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۱ کد : ۲۰۲۷۱ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۱۶۹

 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز از اعلام تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ این دانشگاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر غلامرضا حجتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر، گفت: بر اساس این تقویم، همچون سال‌های گذشته تمامی مراحل ثبت نام ورودی های جدید به صورت اینترنتی انجام می‌شود و پذیرفته شدگان برای ثبت نام می‌توانند به سایت دانشگاه تبریز به آدرس www.tabrizu.ac.ir مراجعه کنند.
وی در ادامه با اشاره به زمان بندی انتخاب واحد دانشجویان در تمامی مقاطع اضافه کرد: انتخاب واحد نیمسال اول(توسط خود دانشجو) پس از مشورت با استاد راهنما  بصورت اینترنتی تا سقف مجاز (برای دانشجویان کارشناسی: حداقل ۱۲ واحد و حداکثر ۲۰ واحد، معدل الف تا ۲۴ واحد، ترم آخر تا ۲۴واحد، مشروطی تا ۱۴ واحد) خواهد بود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با بیان اینکه زمان انتخاب واحد دانشجویان تحصیلات تکمیلی روز چهارشنبه ۲۹ شهریور خواهد بود، اضافه کرد: ورودی‌های ۹۹و ما قبل و نیز کارشناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی ورودی‌های ۱۴۰۱روز یکشنبه ۲۶ شهریور، ورودی‌های ۱۴۰۰ روز دوشنبه ۲۷شهریور و ورودی‌های ۱۴۰۱ روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه، از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۴ انتخاب واحد را انجام خواهند داد.
به گفته وی دانشجویانی که در ایام مذکور موفق به انتخاب واحد نشده اند، روز چهارشنبه ۲۹ از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۴ می توانند انتخاب واحد نمایند و همچنین انتخاب واحد ورودی‌های ۱۴۰۲ هم به صورت دسته جمعی توسط دانشکده و تحویل برگ انتخاب واحد به دانشجو در روز تحویل مدارک انجام خواهد شد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در ادامه با بیان اینکه انتخاب واحد دانشجویان متقاضی از سایر دانشکده‌ها نیز طبق لیست ارسالی دانشکده در ۱۶ مهرماه خواهد بود، تصریح کرد: حذف و اضافه نیز به صورت اینترنتی در روزهای ۱۰ و ۱۲ مهرماه انجام می‌شود.
وی با اشاره به شروع کلاس‌ها و امتحانات این نیمسال تصریح کرد: شروع کلاس‌ها از اول مهر ماه و پایان کلاس ها ۲۰دی ماه خواهد و شروع امتحانات پایان نیمسال اول نیز از ۲۰ دی تا ۷ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

https://tabrizu.ac.ir/images/www/fa/page/editor/2021/1623485356-188cfa53a6ef3231c4e261acc132112e.gif مطلب مرتبط: اطلاعیه ثبت نام ورودی های جدید سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲/ این اطلاعیه ها به روز رسانی می شوند


( ۲۳ )

نظر شما :