در مراسمی از آزادگان دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد

۰۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۰ کد : ۲۰۱۸۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۷۱۷

 
در مراسمی از آزادگان دانشگاه تبریز، به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصرالله زاده، رئیس دانشگاه تبریز، در این آیین ضمن خیر مقدم و تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و همچنین با تسلیت فرا رسیدن اربعین شهادت سید و سالار شهیدان، سرور آزاگان جهان، گفت: 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به کشورمان است که با توجه به تعطیلی دانشگاه در این ایام، امروز این آیین تجلیل از شما آزدگان دانشگاه صورت می گیرد.
 وی افزود: دوران اسارت لحظات سختی برای رزمندگان اسلام بود و بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی، هم شیرنین خاصی برای آزادگان و ملت ایران داشت که باید تمامی لحظات آن دوران و عظمت و خاطره های دفاع مقدس در آیین ها و مناسبت های مختلف گرامی داشته شود.  
وی در ادامه با تاکید بر اینکه شما آزادگان، جانبازان، ایثارگران و شهدا گنجینه های ارزشمندان انقلاب و دفاع مقدس هستید، تصریح کرد: امروزه اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه های مختلف به خاطر از خودگذشتگی ،رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان بوده است.
رئیس دانشگاه تبریز، اظهار داشت: مجاهدت ها، ایثار، گذشت و جانفشانی شما آزادگان، و دیگر جانبازان، ایثارگران و شهیدان برای ملت ایران و به خصوص برای مسئولان نظام ارزشمند بوده است که در همین راستا ما نیز باید در حد توان در حل مشکلات و خواسته های شما بیش از اینها تلاش کنیم.
یادآور می شود:  در این مراسم تعدادی از آزادگان دانشگاه تبریز نیز ضمن قدردانی از توجه رئیس دانشگاه تبریز در رسیدگی به مشکلات و خواسته های آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به ارایه نکته نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در ادامه رئیس دانشگاه قول مساعدت و پیگیری های لازم برای حل مشکلات و خواسته های آزادگان شد.  
همین گزارش حاکی است: در پایان این آیین از 7 نفر از آزادگان دانشگاه تبریز(دکتر محمد رضا محمدی، دکتر حسین ساعی، حسین عنصرودی، حسن فرازی شاهگلی، یونس ناطوری، علیرضا جامع‌فر و محمد بابائی) تجلیل بعمل آمد.


( ۱ )

نظر شما :