امضای تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه تبریز و شهرداری کلان‌شهر تبریز

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۹ کد : ۲۰۱۷۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۸۸۲


 دانشگاه تبریز و شهرداری کلان‌شهر تبریز در حوزه تربیت بدنی و ورزش و در راستای بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل طرفین تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این تفاهم نامه همکاری  در راستای گسترش تعاملات و همکاری های مشترک در توسعه ورزش و تندرستی شهروندان با زمینه فرصت‌سازی و اجتناب از فرصت‌سوزی در 5 ماده به امضای دکتر صفر نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز و دکتر یعقوب هوشیار، شهردار کلان‌شهر تبریز رسید.         
بر اساس این تفاهم نامه، تقویت فعالیت های عملی و علمی و تعمیق همکاری های مشترک حوزه تربیت بدنی و ورزش دانشگاهیان و شهروندان شهر تبریز در چارچوب اهداف و وظایف محوله و نیز فراهم نمودن امکان حضور فعال نیروهای طرفین در اجرای فعالیت های مشترک ورزش و سلامت از جمله اهداف امضای این تفاهم نامه همکاری مشترک اعلام شده است.
لازم به ذکر است؛ برقراری ارتباط مؤثر بین دانشگاه تبریز و شهرداری کلان‌شهر تبریز در زمینه ورزش، تندرستی و اوقات فراغت فعال، توسعه ورزش دانشگاه به عنوان یک شهر کوچک دانشگاهی در بخش آموزش ورزشی، همگانی و قهرمانی، کمک به غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان، دانشگاهیان و شهروندان شهر تبریز با استفاده از فعالیت بدنی، توسعه و تجهیز اماکن و تجهیزات ورزشی در زیست‌بوم دانشگاه تبریز و همکاری در زمینه توسعه مشارکت ورزشی دانشجویان، دانشگاهیان و شهروندان در ورزش همگانی با برگزاری رویدادهای ورزشی مشترک از جمله دیگر برنامه های دانشگاه تبریز و شهرداری کلان‌شهر تبریز در حوزه تربیت بدنی و ورزش بیان شده است.
یادآور می شود: پس از امضای این تفاهم نامه همکاری، همچنین یک بازی دوستانه فوتبال بین تیم کارکنان دانشگاه تبریز و تیم کارکنان شهرداری تبریز برگزار شد.


( ۳ )

نظر شما :