با حضور سرپرست دانشگاه فرهنگیان صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه پذیرش دانشجوی دوره های مشترک تحصیلی دانشگاه تبریز و دانشگاه فرهنگیان

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۴ کد : ۲۰۱۴۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۱۱۰

تفاهم نامه همکاری پذیرش دانشجوی دوره‌های مشترک در مقطع کارشناسی با حضور دکتر سعید غیاثی ندوشن سرپرست دانشگاه فرهنگیان و دکتر صفر نصراله زاده رئیس دانشگاه تبریز امضا شد.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز؛ در سفر یک روزه دکتر غیاثی ندوشن سرپرست دانشگاه فرهنگیان به آذربایجان شرقی و به منظور جلب مشارکت دانشگاه های برتر در امر تربیت تخصصی – حرفه ای معلمان متناسب با نیازهای خاص آموزش و پرورش در مقاطع زمانی خاص و در راستای پذیرش دانشجوی دوره های مشترک تحصیلی در مقطع کارشناسی  تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه تبریز و دانشگاه فرهنگیان منعقد شد.
 در این تفاهم نامه که به امضای روسای دانشگاه های فرهنگیان و تبریز رسید،  مقرر شد؛ دانشجویان پذیرش شده در رشته های اعلامی، پس از گذراندن ۲ سال از تحصیلات خود در دانشگاه مبدا و کسب صلاحیت های عمومی، ۲ سال دوم  را در دانشگاه فرهنگیان و واحد های زیرمجموعه آن تحصیل کنند و در پایان، با اخذ مدرک دوگانه از سوی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه مشارکت کننده به عنوان معلم جذب  نظام تعلیم و تربیت شوند.
دکتر سعید غیاثی ندوشن در سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی از دانشگاه فرهنگیان بازدید کرد و انعقاد این تفاهم نامه یکی از برنامه های مهم این سفر بود.
پیش از این نیز این تفاهم نامه میان ۱۴ دانشگاه برتر کشور و دانشگاه فرهنگیان و با حضور وزیر آموزش و پرورش و سرپرست دانشگاه فرهنگیان به امضا رسیده بود.

 


( ۵ )

نظر شما :