بازدید رییس دانشگاه تبریز از روند پیشرفیت فیزیکی ساختمان جدید دانشکده فنی و مهندسی میانه/ جشن فارغ التحصیلی و تجلیل از دانشجویان نمونه

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۴ کد : ۱۹۹۰۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۰۸۹

 

رییس دانشگاه‌تبریز و هیات همراه وی از دانشکده فنی و مهندسی‌میانه از مراحل تکمیل ساختمان جدید این دانشکده بازدید کردند و در ادامه با حضور در آئین فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی 98 از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله‌زاده، رییس دانشگاه‌تبریز، دکتر کامبیز کوهستانی، مدیرامور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی، محمد حسن پور، مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری، اسماعیل برزگر، مدیر امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات، دکتر علی پور زیاد، مدیر مرکز رشد و نوآوری و جمعی از کارکنان مدیریت امور فنی با سفر به شهرستان میانه و ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشکده فنی و مهندسی میانه از نزدیک در روند پیشرفیت فیزیکی و تکمیل ساختمان جدید این دانشکده قرار گرفتند. 

پیش از بازدید، طی نشستی، پیمانکار ساختمان جدید دانشکده فنی و مهندسی میانه ازنحوه و روند پیشرفت کار گزارشی ارائه داد.

در ادامه، رئیس دانشگاه و هیات همراه وی با بازدید ازساختمان جدید در جریان پیشرفت فیزیکی این ساختمان قرار گرفتند.

در این بازدید دکتر نصراله‌زاده توصیه های لازم برای اتمام سریع این پروژه را به مدیرامور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی، رییس دانشکده فنی و مهندسی میانه و مهندس پیمانکار اجرای این طرح داد و اظهار امیدواری کرد که این ساختمان در موعد مقرر و به موقع تکمیل و تحویل شود.  

دکتر کامبیز کوهستانی، مدیرامور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی، نیز در این بازدید ضمن تشریح برخی اقدام های صورت گرفته در راستای تکمیل این پروژه گفت: در گذشته در عملیات اجرایی تکمیل این ساختمان جدید دانشکده میانه مشکلات و نواقصی وجود داشته که در ماه های اخیر با برطرف شدن این مشکلات روند پیشرفت فیزیکی این پروژه شتاب بیشتری داشته است.

وی افزود: با این روند سرعت کار پیمانکار در طول دو ماه آینده این پروژه به اتمام خواهد رسید و در شهریورماه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

آئین فارغ‌التحصیلی دانشجویان ورودی 98 دانشکده فنی و مهندسی میانه

رییس دانشگاه‌تبریز، همچنین با حضور در جشن فارغ‌التحصیلان ورودهای 98 گروه مهندسی مکانیک و کامپیوتر دانشکده فنی و مهندسی میانه از 30 نفر از دانشجویان نمونه و برتر علمی، فرهنگی و ورزشی این دانشکده تجلیل بعمل آمد. 

دکتر نصراله‌زاده، در این آیین ضمن تبریک به دانشجویان فارغ التحصیل این دانشکده گفت: شما دانشجویان، فرزندان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌تبریز هستید که این دانشگاه در سطح کشور به عنوان یکی از دانشگاه های جامع و برتر مطرح است و در سطح جهان در برخی رشته ها جزو دانشگاه های برتر و شناخته شده دنیا محسوب می شود. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شما دانشجویان بعد از فارغ التحصیل شدن نباید نگران آینده باشید و باید امیدوار باشید، تصریح کرد: شما دانشجویان بعد از فارغ التحصیل شدن و با ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و با تکیه بر آموخته های و کسب دانش و تلاش و کوشش بیشتر می توانید، آینده خوبی داشته باشید و برای سربلندی و اقتدار کشورمان در عرصه های مختلف کارساز باشید. 

رییس دانشگاه تبریز، در بخش دیگر سخنان خود از توسعه این دانشکده حمایت کرد و یادآور شد: ساختمان جدید دانشکده فنی و مهندسی میانه مهرماه امسال افتتاح خواهد شد و امیدواریم با بهره‌برداری از این ساختمان روند توسعه و رشد آموزشی و پژوهشی این دانشکده شتاب بیشتری بگیرد. 

دکتر رسول اسمعیل‌نژاد، رئیس دانشکده فنی و مهندسی میانه  نیز در این آئین ضمن خیرمقدم به رییس دانشگاه و هیات همراه وی و دیگر شرکت کنندگان و همچنین تبریک به دانشجویان فارغ التحصیل این دانشکده گفت: این آئین با حضور رییس دانشگاه تبریز و دیگر همکاران برای این دانشکده ارزشمند و ماندگار خواهد شد. 

وی در ادامه با بیان اینکه دانشکده فنی و مهندسی میانه یکی از دانشکده‌های اقماری دانشگاه تبریز است که از سال ۱۳۹۰ با پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی مهندسی مکانیک شروع به فعالیت کرده‌است، افزود: هم اکنون 550 دانشجو در سه رشته مهندسی مکانیک، کامپیوتر و صنایع غذایی در مقطع کارشناسی در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.


( ۴ )

نظر شما :