قدردانی رییس دانشگاه تبریز از حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه تبریز در راهپیمایی روز جهانی قدس

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰ کد : ۱۹۳۹۶ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۱۷۰

دکتر صفر نصراله‌زاده رییس دانشگاه تبریز با صدور پیامی از حضور گسترده، پرشور و آگاهانه دانشگاهیان این دانشگاه در راهپیمایی روز جهانی قدس سپاسگزاری کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دانشگاهیان دانشگاه تبریز در روز جهانی قدس همچون سال های گذشته ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین، همگام با دیگر اقشار مختلف مردم، با شکوه تمام در این راهپیمایی شرکت نمودند. در این راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تبریز همچون سال های گذشته و همگام با ملت بزرگ سراسر کشورمان، با تجمع در مقابل مسجد بزرگ این دانشگاه و حرکت به سمت مرکز اصلی راهپیمایی؛ با سر دادن شعارهایی علیه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و خلف راستین ایشان، مقام عظمای ولایت، بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از مظلوم فلسطین و محور مقاومت اعلام کردند.
خاطر نشان می شود: رییس دانشگاه تبریز نیز به خاطر حضور گسترده و پرشور همه اقشار مختلف مردم و به ویژه دانشگاهیان دانشگاه تبریز در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.
یادآور می شود: دانشگاه تبریز پیش از این در همین ارتباط بیانیه ای صادر و از عموم اقشار مختلف مردم  و به ویژه دانشگاهیان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرده بود.


( ۵ )

نظر شما :