جشن بزرگ چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه تبریز

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۴ کد : ۱۹۰۷۶ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۷۸۶

جشن بزرگ چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز به­مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، آئینی با حضور دانشگاهیان دانشگاه تبریز و خانواده هایشان و به همراه برنامه‌های متنوع در تالار وحدت برگزار شد.

دکتر صفر نصر اله زاده رئیس دانشگاه تبریز در ابتدای این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کر د؛ دانشگاه تبریز باهمت و همدلی همه دانشگاهیان همانند سال‌های گذشته موفق و سربلند باشد.

رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی ماورای قیمت‌گذاری مادی است، گفت: سال ۵۷ ، سال خاصی بود که رویدادهای تلخ و شرایط سخت آن دوران حکایت از سایه شوم یک رژیم سراسر مسلح با جنایت‌های بیشمار به­ همراه حمایت دولت‌های مستکبر دارد و باوجوداین شرایط سخت زنان و مردان این سرزمین به رهبری حضرت امام خمینی (ره) انقلاب کردند و با نثار خون شهیدان انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

دکتر نصر اله زاده با اشاره به اینکه ما در قبال این ثمره‌های انقلاب مسئولیت داریم، افزود: خودباوری، تولید علم، عزت و همدلی از ثمره‌های این انقلاب هستند چنانچه به‌واسطه خودباوری دانشمندان و جوانان است که کشورمان در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری و دفاعی در سطح جهانی به موفقیت‌ها و رتبه‌های برتر دست‌یافته است و با افزایش تعداد دانشجویان و دانشگاه‌ها، اقتدار علمی ما افزایش‌یافته و توانسته‌ایم در مقابل مستکبرین، از کشورمان باعزت و افتخار دفاع کنیم.

رئیس دانشگاه تبریز با تحسین حماسه حضور هم‌وطنان در راه پیمایی ۲۲ بهمن ، این حضور را نشانه وحدت، همدلی و احساس مسئولیت مردم در قبال انقلاب و رویدادهای جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم ایران حماسه و افتخار جدیدی خلق کردند.

دکتر نصر اله زاده با اشاره به اینکه ایجاد محیط آرام و رسیدگی به مسائل و مشکلات رفاهی و صنفی همه دانشگاهیان اعم از اساتید، یاوران علمی و دانشجویان مهم‌ترین هدف مسئولین دانشگاه است، همه دانشگاهیان را به همدلی و تلاش برای موفقیت روزافزون دانشگاه تبریز دعوت نمود.

اجرای موسیقی زنده، مسابقه حضوری، استنداپ کمدی، تقلید صدا و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان از دیگر برنامه های این مراسم بود که به همت مدیریت امور فرهنگی دانشگاه و با همکاری سایر مدیریت‌های دانشگاه برگزار شد.

 


( ۸ )

نظر شما :