بازدیددکتر صفر نصر اله زاده از مناطق زلزله زده خوی

ارسال کمک های دانشگاه تبریز

۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۲ کد : ۱۹۰۰۷ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۴۰۴

 

کمک های  نقدی و غیرنقدی اهدایی از سوی همکاران دانشگاه تبریز به مناطق زلزله زده خوی ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، کمکهای نقدی و  کالایی دانشگاهیان دانشگاه تبریز به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال که شامل پتو، لوازم بهداشتی، مواد غذایی، لباس، چادر مسافرتی، ظروف یکبار مصرف و... امروز پنجشنبه به مناطق زلزله زده ارسال شد.

همچنین امروز دکتر صفر نصر اله زاده رئیس دانشگاه تبریز  به همراه دکتر سعید علیزاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان خوی، فیرورق و روستاهای اطراف ضمن بازدید از این مناطق، از نزدیک در جریان امداد رسانی، اسکان، تهیه غذا و سایر اقدامات قرار گرفت.  

 در این بازدیدها، رئیس دانشگاه ضمن تحسین روحیه همدلی و مهربانی مردم شریف کشورمان از حضور امداد گران به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان در این امر انسان دوستانه تقدیر نمود.

 دکتر نصرالله زاده، در ادامه حضورش در مناطق زلزله زده شهرستان خوی با حضور در محل استقرار قرارگاه جهادی شهید کسایی بسیج دانشجویی استان و دانشگاه تبریز در جریان فرایند استقرار  و توزیع امکانات قرار گرفته و توصیه های لازم در خصوص ارائه خدمات بهتر و موثرتر را ارایه نمود.

 رییس دانشگاه تبریز با اشاره به کمبود شدید چادر در این مناطق خواستار همکاری بیشتر دانشگاهیان برای خرید چادر و ارسال به این مناطق شد.

لازم به ذکر است؛ شماره کارت 5859837007130855 به نام پویش مهربانی دانشگاه تبریز برای واریز کمک های نقدی همکاران محترم جهت خرید چادر در نظر گرفته شده است.

 

اخبار مرتبط:

استقرار کمپ پویش مهربانی دانشگاه تبریز در مناطق زلزله زده خوی

تجهیز و راه اندازی محل اسکان موقت توسط دانشگاه تبریز در منطقه زلزله زده فیرورق

اظهار رضایت مسئولین ارشد استانی از امکانات کمپ دانشگاه تبریز


( ۳ )

نظر شما :