آغازکلاس های دانشگاه تبریز از ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

اعلام تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشگاه تبریز

۰۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۴ کد : ۱۸۹۳۶ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۹۹۹۳

 
تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱دانشگاه تبریز اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر مصطفی صحرایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: بر اساس این تقویم، همچون سال های گذشته تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود و پذیرفته شدگان برای ثبت نام می توانند به سایت دانشگاه تبریز به آدرس www.tabrizu.ac.ir مراجعه نمایند.
وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس این تقویم، کلاس های نیمسال دوم از ۱۶بهمن ماه ۱۴۰۱شروع و تا ۱۷خردادماه ۱۴۰۲ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: انتخاب واحد دانشجویان از ۸ بهمن ماه شروع و تا ۱۲بهمن ماه به صورت اینترنتی ادامه خواهد داشت.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اشاره به زمان بندی انتخاب واحد دانشجویان در تمامی مقاطع خاطرنشان کرد: انتخاب واحد نیمسال اول از سوی خود دانشجو پس از مشورت با استاد راهنما  به صورت اینترنتی تا سقف مجاز (برای دانشجویان کارشناسی؛ حداقل ۱۲ واحد و حداکثر ۲۰ واحد، معدل الف تا سقف ۲۴واحد، ترم آخر نیز تا ۲۴ واحد و مشروطی تا ۱۴ واحد) صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب واحد دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم روز سه شنبه در تاریخ ۱۱بهمن ماه خواهد بود، اضافه کرد: زمان انتخاب واحد ورودی‌های ۹۸ و ما قبل و نیز کارشناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی ورودی های ۱۴۰۰روز شنبه ۸ بهمن شروع شده و ورودی‌های ۹۹روز یکشنبه ۹بهمن و ورودی‌های ۱۴۰۰روز دو شنبه ۱۰ بهمن، ورودی های مهر ۱۴۰۱روز سه شنبه ۱۱بهمن ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ساعت ۲۴ انتخاب واحد را انجام خواهند داد.
دکتر صحرایی همچنین با تاکید بر اینکه دانشجویانی که در ایام مذکور موفق به انتخاب واحد نشده اند، روز چهارشنبه ۱۲بهمن ماه می توانند انتخاب واحد نمایند، گفت: انتخاب واحد ورودی های بهمن ۱۴۰۱ هم به صورت دسته جمعی توسط دانشکده و تحویل برگ انتخاب واحد به دانشجو در روز تحویل مدارک انجام خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه رؤیت چک لیست انتخاب واحد نیمسال اول توسط دانشجو و استاد راهنما در تاریخ ۱۶بهمن ماه است، تصریح کرد: حذف و اضافه نیز به صورت اینترنتی در ۲۵و ۲۶بهمن ماه انجام می‌شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به امتحانات این نیمسال اظهار داشت: امتحانات نیز با پایان نیمسال دوم از ۱۸خردادماه سال ۱۴۰۲شروع و تا یکم تیر ماه ادامه خواهد داشت.


( ۱۱۴ )

نظر شما :