اعلام برنامه های هفته پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز

۰۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۷ کد : ۱۸۴۹۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۱۹۸

برنامه های  هفته پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز از سوی ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری این  دانشگاه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در طول هفته پژوهش، برنامه های مختلفی ازجمله سخنرانی های علمی و یا کارگاه های آموزشی در موضوعات متنوع پژوهشی در واحد های آموزشی و پژوهشی دانشگاه تبریز به صورت حضوری و مجازی برگزارخواهد شد.

بر این اساس همچنین، دست آوردهای پژوهشی یکساله دانشگاه تبریز به صورت آماری و نموداری، به طرق مختلف در معرض دید فعالان و علاقمندان این عرصه قرار خواهد گرفت.

تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان
مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان از جمله برنامه های این هفته است که روز پنج شنبه 17 آذرماه، در محل تالار لعل دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد؛ در این مراسم از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگران دستگاه های اجرایی استان، تجلیل بعمل خواهد آمد.

دانشگاه و درهای باز
برپایی مراسم «دانشگاه و درهای باز» در روز سه شنبه 22 آذرماه از دیگر برنامه های هفته پژوهش در دانشگاه تبریز است که بازدید عموم مردم(با معرفی و هماهنگی از طرف سازمان ها و نهادهای مختلف) از دانشگاه تبریز در طول این روز از جمله برنامه های «دانشگاه و درهای باز» خواهد بود.

تجلیل از پژوهشگران دانشگاه تبریز
مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه تبریز نیز روز چهارشنبه 23 آذرماه، در محل تالار وحدت دانشگاه برگزار خواهد شد. در این مراسم پژوهشگران و فناوران برگزیده واحدهای مختلف دانشگاه تبریز، استادان برجسته و فعال دانشگاه، مدیران برگزیده نهادها و سازمان های دولتی و صنایع استان به عنوان حامیان برتر پژوهش مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
لازم به ذکر است؛ «پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» شعار امسال اعلام شده است که در این خصوص روزهای پیشنهادی هفته پژوهش و فناوری در استان آذربایجان شرقی از 12 تا 17 آذرماه با عناوین( مدرسه و دانشگاه و دستاوردهای پژوهش و فناوری، پژوهش و فناوری: تولید دانش بنیان، پژوهش، فناوری؛ تولید اشتغال آفرین، پزوهش و فناوری تولید دانش بنیان مشارکت جامعه و دانشگاه، پژوهش، فناوری؛ امید آفرینی و دانشجو و بزرگداشت پژوهشگران، فناوران برتر و حامیان برگزیده پژوهش و فناوری) نامگذاری شده است.

https://tabrizu.ac.ir/images/www/fa/page/editor/2021/1623485356-188cfa53a6ef3231c4e261acc132112e.gif برنامه های هفته پژوهش در دانشکده ها و واحدهای مختلف دانشگاه:

دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی(کلیک کنید)

  دانشکده فیزیک(کلیک کنید)

پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی(کلیک کنید)

گرامیداشت سال جهانی علوم پایه برای توسعه پایدار/چهارشنبه ۱۶ آذر ساعت ۹

 

 


( ۱۳ )

نظر شما :