بازدید جمعی از دانشجویان عضو گروه استعداد درخشان دانشگاه تبریز از شرکت ایدم

۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۲ کد : ۱۸۳۰۰ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۰۳۰

 

جمعی از دانشجویان عضو گروه استعداد درخشان دانشگاه تبریز به منظور آشنایی با پتانسیل ها ی صنعتی استان، از شرکت ایدم بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، اردوی دانش بنیان بازدید از شرکت  ایدم  با حضور تعدادی از دانشجویان  عضو گروه استعداد درخشان  دانشگاه تبریز و به همت گروه حمایت از استعدادهای درخشان و مدیریت فرهنگی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر امین  رضائی اکبریه سرپرست گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه  تبریز هدف از برگزاری این  بازدید  را  آشنایی  دانشجویان با پتانسیل های صنعتی استان توصیف کرد و گفت:  شهر تبریز بعنوان  یکی از قطب های صنعت کشور از پتانسیل بالایی در زمینه های مختلف صنعتی و تولیدی برخوردار است و آشنایی با آنها  برای  دانشجویان  در زمینه  احصاء نیازهای پژوهشی  و تحقیقاتی  شرکت ها جهت  طرح  ایده های  جدید و همچنین  تعیین  آینده  شغلی مفید است .

وی در ادامه همچنین  با اشاره  به اینکه دانشگاه  تبریز بعنوان  بزرگترین  دانشگاه  شمالغرب کشور از توانمندیهای زیادی در زمینه  اساتید  مجرب و دانشجویان  مستعد  برخوردار است  افزود: برگزاری برنامه  بازدید  دانشجویان ، ارتباط و تعامل  بیشتر دانشگاه  با  صنعت  را فراهم نموده و  زمینه تبدیل  ایده ها و طرح های دانشگاهی به  محصولات  دانش بنیان  رافراهم  می نماید لذا  این  گروه  برای بازدید دانشجویان  عضو گروه  حمایت از استعدادهای درخشان  بازدید از مراکز صنعتی و تولیدی برنامه  ریزی نموده  که  بازدید  از شرکت ایدم  سرآغاز این  برنامه هاست .

در این بازدید مهندس بختیاری سرپرست  واحد آموزش و پژوهش شرکت ایدم  ضمن  ارائه  گزارش اجمالی از فعالیت های این شرکت، گفت: این  شرکت  با بیش از نیم  قرن  تولید در زمینه  موتورهای دیزلی تحت  لیسانس شرکت  بنز دایملر آلمان همواره  در حال  به روز رسانی امکانات و دانش تولید است.

وی در ادامه تاکید کرد: نیاز به  پژوهشهای دانشگاهی و  نیروی انسانی خلاق ایجاب می کند  که  با دانشگاه ها  ارتباط بیشتری داشته  باشد و گسترش ارتباط با دانشگاه  تبریز برای هر دو مجموعه  لازم و مفید  است  و آماده همکاری در زمینه  فعالیت های پژوهشی  جذب کارآموز از میان دانشجویان دانشگاه  تبریز هستیم.


( ۸ )

نظر شما :