پیام رئیس دانشگاه تبریز به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۷ کد : ۱۷۹۲۶ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۱۲۴

 

 

دکتر صفر نصراله زاده رئیس دانشگاه تبریز، با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی 1402 – 1401 را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

آغاز سال تحصیلی جدید، آغاز فصل رویش بر جوانه ­های امید و فرارسیدن تابش خورشید علم بر سرزمین دل ها است که همواره با پویایی و نشاط  و سرآغازی دوباره برای توسعه و رشد فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی توام بوده است.

دانشگاه تبریز در سال تحصیلی گذشته با وجود شیوع و همه گیری کرونا که بخش اعظمی از فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی را تحت تاثیر قرار داد، با استقرار تیم مدیریت جدید و با تدوین برنامه‌ی راهبردی کلان دانشگاه براساس اسناد بالادستی و با همت و تلاش شبانه روزی اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و دانشجویان، روند رو به رشد و توسعه را در بخش های مختلف آغاز نموده است. ارتقای جایگاه دانشگاه در رتبه ‌بندی‌های معتبر جهانی، ملی و منطقه ای در حوزه های مختلف دلیل این ادعا است. کسب همه این موفقیت ها، افتخار بزرگی برای قاطبه جامعه دانشگاهی دانشگاه تبریز بوده که برای حفظ و اعتلای این دستاوردها و ایفای نقش موثر در توسعه کشور، تلاش مضاعف درحوزه ­های مختلف  ضروری می نماید.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای دانشگاه بزرگ تبریز به عنوان مشهدالشهدای دانشگاه­ های کشور، آغاز سال تحصیلی جدید را به جامعه دانشگاهی از جمله اساتید، دانشجویان، یاوران علمی و بویژه دانشجویان جدیدالورود که مرحله جدیدی در زندگی خود را آغاز می نمایند، تبریک  گفته و امیدوارم در سایه الطاف خداوند متعال و با بهره‌گیری از رهنمود‌های حضرت امام (ره)، منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت انقلابی و مردمی و با حمایت جامعه فرهیخته دانشگاهی بتوانیم در مسیر پیشرفت و اعتلای کشورمان در عرصه های مختلف گام های موثری برداریم.

 

                                                                                              دکتر صفر نصراله زاده

                                                                                                 رئیس دانشگاه تبریز


( ۱۱ )

نظر شما :