آغاز بکار آزمون عملی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی استان آذربایجان شرقی به میزبانی دانشگاه تبریز

۰۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰ کد : ۱۷۸۴۶ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۳۹۵

 

آزمون عملی متمرکز رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی سال 1402- 1401 استان آذربایجان شرقی با حضور ۲۲۵۷ داوطلب از جمعه ۷ مرداد به مدت چهار روز به میزبانی دانشگاه تبریز آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر شیرین یزدانی نماینده تام الاختیار دانشگاه تبریز در آزمون عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی استان آذربایجان شرقی در این ارتباط  گفت: آزمون پسران در روزهای جمعه و شنبه و دختران نیز در روزهای یکشنبه و دوشنبه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
به گفته وی این آزمون عملی با حضور ۲۲۵۷ داوطلب از ۷ الی ۱۰ مرداد ماه به طور جداگانه برای دانشجویان دختر و پسر برگزار می شود که از این تعداد  ۱۱۹۰ نفر داوطلب دختر و  ۱۰۶۷ نفر داوطلب پسر هستند.
عضو هیات علمی دانشگاه تبریز هدف از برگزاری این آزمون را سنجش وضعیت تندرستی و آمادگی جسمانی داوطلبان برای گزینش در رشته تربیت بدنی در دانشگاه‌ها اعلام کرد، یادآور شد: اندازه گیری قد و وزن، معاینه پزشکی و بدنی، آزمون عملی شامل  6 ایستگاه ورزشی بارفیکس، دریبل فوتسال، دراز و نشست، چابکی ۴ در ۹ ، پرتاب توپ مدیسنبال، دوی 250 متر برای پسران و 150 متر برای دختران از جمله موارد این آزمون می باشد.
وی افزود: نتایج این آزمون به همراه نمره کتبی این دواطلبان در آزمون سراسری امسال اعلام خواهد شد.

 


( ۵ )

نظر شما :