حقیقیان: فضای فرهنگی المپیاد غالبا فضایی اعتقادی و جهادی بود

۰۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۳ کد : ۱۷۶۹۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۶۷۳

 

تیم رسانه‌ای المپیاد یک تیم کاملا حرفه‌ای است

معاون فرهنگی المپیاد پانزدهم گفت: تیم رسانه‌ای المپیاد که پوشش دهنده اخبار المپیاد است، یک تیم کاملا حرفه‌ای است.

به گزارش واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، جواد حقیقیان در خصوص عملکرد کمیته روابط عمومی و رسانه در این المپیاد، اظهار کرد: دغدغه ما در بحث اطلاع رسانی، انتشار به موقع و با کیفیت عالی اخبار و نتایج در قالب نرم افزارهای موجود در تلفن همراه بوده که این اهداف با تلاش تیم اطلاع رسانی میسر شد و حتی اپلیکیشنی برای اطلاع رسانی نتایج و اخبار المپیاد طراحی کردیم.

وی با اشاره به این‌که المپیاد پانزدهم یک المپیاد سبز بوده و تقریبا از هیچ کاغذی در این المپیاد استفاده نشده است، افزود: همکاران ما در کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت فرهنگی المپیاد یک تیم کاملا حرفه‌ای و کاربلد هستند که در جریان اطلاع رسانی اخبار المپیاد بسیار خوب درخشیدند. می‌توان گفت در تمامی کمیته‌های المپیاد یک فضای اعتقادی و جهادی شکل گرفته و همکاران تا نیمه‌های شب بدون اجبار کسی تلاش می‌کنند تا به بهترین نحو ممکن میزبانی را انجام دهند که ما شرمنده دوستان می‌شدیم.

حقیقیان با اشاره به فعالیت سایت مخصوص المپیاد و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و سایر ابزارهای رسانه‌ای در اطلاع رسانی، افزود: تیم خبری کاملا حرفه‌ای و کاربلد پوشش اخبار المپیاد را برعهده داشته و تیترهای واقعا جالب و بدیعی در اخبار استفاده می‌کنند‌‌ به طوری که همکاران وزارت علوم در رصد اخبار ما اذعان دارند که تیم رسانه‌ای المپیاد یک تیم کاملا حرفه‌ای است.

 

در کمیته تبلیغات و فضاسازی از تمامی ظرفیت‌های شهری بهره برده ایم

وی در رابطه با فعالیت های کمیته تبلیغات، انتشارات و امور بولتن  گفت: دوستان ما در کمیته تبلیغات و فضاسازی با ریاست آقای هادی نیز در جریان برگزاری المپیاد، از تمامی ظرفیت‌های شهری بهره گرفته و از محیط‌ شهری در بدو ورود به تبریز با هماهنگی شهرداری و پتانسیل تبلیغاتی استفاده کردند. تامین خوابگاه، سالن‌های افتتاحیه و اختتامیه و سایر فضاسازی‌ها هر یک کار بچه‌های تبلیغات بوده که در برخی موارد نیز از خلاقیت استفاده کرده‌ و با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: آقای هادی از طراحان زبردست و گرافیست هستند که در طراحی آیدی کارت، لوگو و تمامی نشانه‌های المپیاد از ظرفیت او و سایر دوستان استفاده کردیم.

 

کارهای بدیع و تازه‌ای در افتتاحیه و اختتامیه انجام گرفت

معاون فرهنگی المپیاد پانزدهم در خصوص برنامه ریزی برای افتتاحیه و اختتامیه المپیاد، اظهار کرد: برنامه ریزی این دو رویداد را در قالب کمیته‌ای تنظیم کردیم و دوستان این کمیته تقریبا ۴ شبانه روز در حال آماده سازی سالن و بخش‌های نرم افزاری آن بودند تا کارهای بدیع و تازه‌ای رخ بدهد. حتی از طریق دکتر داداش پور، معاون سازمان امور دانشجویان وزارت علوم مطلع شدیم که وزیر محترم علوم پیغام حامل دستمریزاد و تشکر ویژه از دوستان بابت اجرای برنامه افتتاحیه فرستاده‌اند.

حقیقیان با بیان این‌که روند برگزاری المپیاد در قالب یک کار جمعی بوده و محدود به معاونت فرهنگی نمی‌شود، افزود: تمامی دوستان دست به دست هم دادیم تا برنامه‌های منظم و فاخر برگزار شوند و از تمامی افراد از نگهبان محترم درب که متواضعانه از مهمانان استقبال می‌کرد تا سایر دست اندر کاران برنامه صمیمانه تقدیر و خدا قوت عرض می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: فرمانده میدانی مراسم افتتاحیه و اختتامیه، دکتر حجتی قائم مقام دکتر امامعلی پور سرپرست کل المپیاد بودند و انصافا مدیریت عالی وی در میدان رویداد جای قدردانی و دستمریزاد دارد و گل کاشتند تا تمامی زحمت دوستان به بار نشست و برنامه فاخری را شاهد بودیم.

معاون فرهنگی المپیاد پانزدهم با بیان این‌که اختتامیه المپیاد دختران به دلیل کم بودن تعداد دانشجویان در تالار وحدت دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: از تمامی دوستانی که تلاش کردند تا این اختتامیه برگزار شود و تیم‌های برتر تمامی رشته‌‌ها طی یک برنامه شاد بتوانند کاپ‌های خود را دریافت کنند، قدردانی می‌کنم.

 

میزان استقبال از برنامه های گردشگری بالا بود

وی در خصوص فعالیت کمیته استقبال و تشریفات و فوق برنامه و امور سیاحتی المپیاد، گفت:  کمیته استقبال با هماهنگی کمیته ترابری، زمان رسیدن تمامی تیم‌های ورزشی را مشخص کرده و ورزشکاران را تحویل می‌گرفتند و خوشامد می‌گفتند و به وسیله خودروهای ترابری که در اختیار تیم استقبال قرار گرفته بود تا محل استقرار دانشگاه همراهی می‌کردند.

وی با اشاره به برنامه گردشگری دانشگاه تبریز برای دانشجویان ورزشکار، افزود: روزانه برنامه گردشگری از مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های شهری مثل بازار تاریخی تبریز، مقبره الشعرا، ائل گلی و ... را داریم. میزان استقبال از این برنامه زیاد بود اما به دلیل محدودیت‌هایی در این خصوص، با اولویت بندی ثبت نام‌ها عمل کردیم‌.

وی با بیان این‌که بر اساس ارزیابی‌هایی که توسط کمیته ارزیابی از ورزشکاران دختر انجام گرفت، بالای ۸۵ درصد ورزشکاران از میزبانی تبریز رضایت داشتند، افزود: قطعا قصورهایی در این روند داشتیم اما نیت و تلاش ما این بود که کارها به بهترین نحو انجام بگیرد.

وی در خاتمه تاکید کرد: شهادت می‌دهم که اخلاص بچه‌ها و اعتقاد و جهادی کار کردن آن‌ها را در المپیاد شاهد بودم و دست تک تک دوستان زحمتکش را می‌بوسم‌.

 

صفحه ویژه پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور


( ۲ )

نظر شما :