دکتر سعید نیکوخصلت: حضور ورزشکاران آسیایی و جهانی کیفیت مسابقات المپیاد را بالا برده است

۰۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۱ کد : ۱۷۶۹۸ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۷۱۷

 

 

مسئول کمیته فنی و انجمن‌های ورزشی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور گفت: حضور ورزشکاران آسیایی و جهانی کیفیت مسابقات المپیاد را بالا برده است.

به گزارش واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، دکتر سعید نیکوخصلت با تقدیر از کمیته روابط عمومی و تیم رسانه‌ای المپیاد در پوشش اخبار، اظهار کرد: دانشگاه تبریز در طول سالیان طولانی از دانشگاه‌های خوب در حوزه‌ی کاراته بوده لذا پیش‌بینی می‌کنیم ۳ الی ۴ مدال در کاراته کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان خوب و امیدهای جهان بسیاری در رشته کاراته نسبت به رشته‌های دیگر در دانشگاه تبریز پرورش یافته است.

دکتر نیکوخصلت در خصوص سطح فنی مسابقات، ادامه داد: حضور برخی از اعضای تیم ملی سبب افزایش کیفیت مسابقات شده و این مهم در کلیه رشته‌ها دیده می‌شود. البته نسبت به مسابقات انتخابی تیم ملی سطح پایین‌تری دارد ولی طبق ارزیابی‌ها نسبت به سال‌های قبل کیفیت قابل قبولی داشته و از لحاظ کیفیت برگزاری و اجرایی خوب عمل کرده است.

وی افزود: در این المپیاد، قهرمانان جهان و‌ آسیا را داریم که سبب می‌شود تا بازی کیفیت خوبی داشته باشد و خود تبریز هم حرف زیادی برای گفتن دارد و در بخش بانوان در رشته‌ی کاراته دو برنز به دست آورد.

دکتر نیکوخصلت خاطرنشان کرد: اگر المپیاد را بحث مشارکتی در نظر بگیریم، خارج از برد و باخت، حضور اعضای تیم ملی در رقابت‌ها عالی است البته نواقص را با امتیازبندی برطرف کرده‌ایم که در المپیک اتفاق نمی‌افتد و برای این‌که این نقیصه حل شود، به رده‌بندی‌های پنجم و ششم هم امتیاز می‌دهیم تا نقش دانشجویان بیشتر شود.

وی یادآور شد: در المپیاد پسران از لحاظ میزبانی التهاب بیشتری داریم به دلیل این‌که در المپیاد دختران مشغول برگزاری مرحله دوم بودیم و اکنون تمامی تمرکز ما در برد است تا دانشگاه تبریز در رده‌بندی‌ها جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

 

صفحه ویژه پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور

 


( ۱ )

نظر شما :