فوتسال/مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز: بچه‌ها باغیرت بازی کردند/به نتیجه فکر نمی‌کنیم

۰۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۱ کد : ۱۷۶۷۲ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۶۱۷

 

 

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز پس از باخت و ناکامی تیم فوتسال دانشگاه در مرحله حذفی رقابت‌ها، گفت: بچه‌های ما با غیرت بازی کردند و این ارزش بیشتری دارد و به نتیجه فکر نمی‌کنیم؛ این بازیکنان سرمایه‌ی کشور هستند که امیدواریم با توانمند کردن خود، در ادامه مسابقات مجدداً روحیه بگیرند و موفق باشند اما در همه ابعاد اخلاقی، تعصب و غیرت از آن‌ها راضی هستیم.

به گزارش واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، دکتر محمد رسول خدادادی که از نزدیک بازی فوتسال بین تیم تبریز و افسری امام حسن مجتبی (ع) را تماشا کرده بود، اظهار کرد: در فوتسال و بازی‌های مختلف تجربه کردیم که فراز و نشیب‌های بسیاری در این بازی‌ها وجود دارد. دو بازیکن کلیدی تیم فوتسال دانشگاه تبریز مصدوم بودند و متاسفانه به دلیل این‌که در این فاصله‌ی کم استراحت و ریکاوری انجام نگرفت، نتوانستیم به خوبی بازی کنیم اما از عملکرد تیم خود بسیار راضی هستیم.

وی با اشاره به این‌که تشویق تماشاگران به تیم دانشگاه تبریز روحیه می‌داد، ادامه داد: بچه‌ها نیاز به تمرکز ذهنی و استرس مطلوب دارند اما این استرس در بازی‌ها و مرحله‌ی حذفی تشدید می‌شود و ما شاهد بودیم که باتوجه به حذفی بودن نتایج، استرس بالایی داشتند؛ بنابراین تیم را دعوت به آرامش کردم و همین که در مقابل این تیم قوی توانستند به خوبی بازی کنند، برای ما قابل قبول است چراکه در المپیاد پانزدهم، ورزشکارانی در حد المپیک داشتیم اما رتبه‌های پایین‌تری را به دست آوردند و این ذات یک رقابت ورزشی است.

وی افزود: چهار رشته‌‌ی تکواندو، تنیس روی میز، بدمینتون و تیراندازی در این سه روز برگزار شده و به پایان رسیدند اما وضعیت کرونایی سبب شد تا ریسک نکنیم چراکه ورزشکار ملی ما که تیرانداز ماهری هم بود، نتوانست از تهران به تبریز بیاید.

خدادادی خاطرنشان کرد: بعد از فروکش کردن ویروس کرونا زمان چندانی برای تمرین نداشتیم و تمرکز ما بیشتر بر آماده سازی و به روز کردن فضای مسابقات بود تا میزبانی خوبی داشته باشیم اما به هر حال من راضی هستم و امیدوارم برنامه‌ریزی پیشرفته‌ای داشته باشیم تا تمرینات از سر گرفته شود.

صفحه ویژه پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور

 


( ۱ )

نظر شما :