با حضور دکتر داداش پور در دانشگاه تبریز انجام پذیرفت؛

کلنگ زنی احداث خوابگاه ۶۶۰ نفری دختران و دانشکده فن‌آوری‌های نوین

۰۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۷ کد : ۱۷۶۶۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۶۰۷

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز طی مراسمی و با حضور دکتر دداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و همچنین اعضای هیئت رئیسه و شورای دانشگاه تبریز عملیات کلنگ زنی پروژه احداث خوابگاه دختران به ظرفیت 660 نفر و عملیات عمرانی احداث دانشکده مهندسی فن‌آوری های نوین در دانشگاه تبریز صورت پذیرفت.

دکتر صفر نصراله زاده رئیس دانشگاه تبریزدر این مراسم با اشاره به سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران در زمینه اسکان حداکثری دانشجویان مخصوصا" دانشجویان دختر در خوابگاه های دانشجویی افزود: دراین راستا دانشگاه تبریز برنامه ریزی لازم برای تامین اعتبارات لازم و احداث خوابگاه را انجام داده و امیدواریم این خوابگاه در سه مرحله وهرکدام با 220 نفر و در مجموع با 660 نفر آماده و به دانشجویان واگذار گردد.

رئیس دانشگاه تبریز همچنین با اشاره به برنامه ریز برای احداث خوابگاه متاهلی برای یکصد خانواده افزود: در آینده نزدیک عملیات عمرانی و اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

در مراسم دیگری نیز کلنگ احداث با اشاره به رسالت دانشگاه در حل مسائل و نیازهای جامعه افزود: در این راستا احداث دانشکده مهندسی فن آوری های نوین با هدف تامین تکنولوژی و فناوری لازم جهت رفع نیازهای بخشهای مختلف صنعتی و کاربردی جامعه آغاز گردید و امید است با تامین اعتبار از محل درآمد های اختصاصی و مساعدت وزارت محترم عتف شاهد بهره برداری این دانشکده در سال های آتی باشیم.

رئیس دانشگاه تبریز تعداد رشته های فعال در این دانشکده را هشت رشته برشمرد و افزود: رشته های مبتنی بر فن آور های نوین، نانو، شیمی و نفت در این دانشکده به فعالیت پژوهشی و فناورانه پرداخت خواهند نمود.


( ۱ )

نظر شما :