تنیس روی میز/درخشش کاپیتان تیم ملی در المپیاد دانشجویی

۰۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۱ کد : ۱۷۶۶۳ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۹۹۰

 

 

افشین نوروزی، ملی پوش باسابقه تنیس روی میز کشورمان همچنان قدرت خود را مسابقات به نمایش گذاشته و در المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور نیز موفق شد دو مدال طلا را کسب کند.

به گزارش واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، نوروزی پس از کسب دو مدال طلا در رقابت‌های تنیس روی میز المپیاد، با تقدیر از مسئولان‌ دانشگاه تبریز و وزارت علوم برای میزبانی بسیار خوب، اطهار کرد: در المپیاد پانزدهم، دانشجویان انگیزه بیشتری پیدا کرده‌اند تا دور هم بیایند و به رقابت بپردازند.

وی با بیان این‌که سطح مسابقات تنیس روی میز بسیار خوب بود و چند ورزشکار ملی پوش در این مسابقات حضور داشتند، افزود: دانشگاه‌ها نیز با انگیزه بالا در رقابت‌ها حضور یافته و شور و هیجان بسیاری در میان بچه‌ها ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: من با تیم دانشگاه تهران در این رقابت‌ها شرکت کردم که خوشبختانه با هم تیمی‌های خود و انجام بازی‌های خوب توانستیم، مدال طلای مسابقات را کسب کنیم و در مرحله دوبل دانشگاهی نیز به مدال طلا برسیم‌.

نوروزی گفت: انتقال میزبانی به تبریز یک تصمیم بسیار خوبی بود چرا که در ایام فصل گرما، تبریز آب و هوای خوبی دارد و مردم این شهر نیز خونگرم و مهربان هستند.

وی گفت: امکانات دانشگاه بسیار خوب بوده و با توجه به این‌که حدود ۲۵ سال است عضو تیم ملی هستم و در سالن‌های مختلفی بازی کردم، می‌توانم بگویم شرایط میزبانی و سالن‌های بازی در حد ایده ال بوده که جای قدردانی دارد.

این ملی پوش باسابقه کشورمان در خصوص برنامه‌های بعدی خود، افزود: بلافاصله بعد از المپیاد در اردوی تیم ملی حضور یافته و عازم مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه می‌شوم و در مهرماه نیز برای مسابقات قهرمانی جهان به کشور چین خواهم رفت.

صفحه ویژه پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور

 


نظر شما :