آغاز بکار کارگاه های علمی- تخصصی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی پسران

۰۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۵ کد : ۱۷۵۷۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۷۷


مسئول کمیته ارزیابی و پژوهش پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کل کشور، از آغاز بکار 5 کارگاه علمی- تخصصی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی پسران به میزبانی دانشگاه تبریزخبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر یعقوب بدری آذرین در این ارتباط با بیان اینکه پیش از این نیز 5 کارگاه آموزشی در حیطه های مختلف علوم ورزشی برای دختران دانشجو برگزار شده بود، گفت: همزمان با برگزاری پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کل کشور، 5 کارگاه علمی- تخصصی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ویژه پسران نیز از امروز به مدت 5 روز در دانشگاه تبریزبرگزار می شود.
وی در ادامه با اشاره به برنامه های این کارگاه افزود: در روز اول برگزاری این کارگاه ها، کارگاه علمی با عنوان " اصول تغذیه ورزشی در مسابقات" توسط دکتر رامین امیرساسان ارایه خواهد شد که در این کارگاه به مباحث مرتبط با اصول علمی تغذیه ورزشی برای ایجاد و حفظ آمادگی بدنی در تامین انرژی لازم در مسابقات پرداخته می شود.
وی در ادامه بررسی شاخص های ارزیابی از عملکرد ادارات تربیت بدنی دانشگاه های کشور را از جمله دیگر کارگاه های علمی- تخصصی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی پسران عنوان کرد و افزود: این کارگاه در روز دوم با تدریس دکتر حمیدرضا مقصودی ایمن برگزار خواهد شد.
دکتر بدری آذرین اضافه کرد: کارگاه سوم نیز با عنوان " استراتژی های پیشگیری و بازتوانی در آسیب های ورزشی توسط دکتر شیرین یزدانی برگزار می شود که در این کارگاه آموزشی به مباحث مرتبط آسیب های ورزشی و نحوه پیشگیری و بازتوانی در این حوزه در مسابقات پرداخته می شود.
وی با بیان اینکه در روز چهارم هم کارگاهی با عنوان زمان بندی تمرینات قدرتی در وزش ها با ارایه دکتر سعید نیکوخصلت برگزار خواهد شد، یادآور شد: کارگاه آخری نیز با تدریس دکتر محمدرسول خدادادی با عنوان "برند سازی شخصی ورزشکاران" برگزار می شود که این کارگاه آموزشی در حیطه بازاریابی ورزشی خواهد بود و در مورد اینکه ورزشکاران از چه روش هایی برای مستند سازی ویزگی های فردی برای سودآوری فردی و سازمانی استفاده نمایند.
وی در خاتمه با تاکید بر اینکه شرکت در این کارگاه ها برای همه شرکت کنندگان در المپیاد آزاد و رایگان است، تصریح کرد: گواهی حضور در کارگاه با تائید اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم و سرپرست کل المپیاد صادر خواهد شد.


نظر شما :