طلایی ترین دخترالمپیاد / دختری با مدال های طلایی

۲۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۵ کد : ۱۷۳۹۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۱۹۷

 

ساجده بدراوغلی تبریزی، جزو ورزشکاران ماهر دانشگاه تهران در پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر است که توانسته با کسب پنج مدال طلا، مدال آورترین ورزشکار المپیاد شود.

به گزارش واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، بدراوغلی که اصالتا تبریزی بوده و در تهران سکونت دارد، در خصوص انتظاراتش از المپیاد، می‌گوید: انتظار می‌رفت که در المپیاد مدال کسب کنم چون همیشه جزو نفرات برتر شنا در دانشگاه بوده‌ام.

وی می‌افزاید: می‌دانستیم که در پنج رشته مقام خواهم آورد اما چون این مسابقات ناگهانی شد و ما تمرین زیادی نداشتیم و حداکثر حدود یک و نیم ماه تمرین کردیم، فکر نمی‌کردم که در هر پنج رشته نیز طلا کسب کنم.

وی ادامه می‌دهد: در لحظه مسابقه تمام تلاش و سعی خود را کردم تا مدالی را کسب کنم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم مدال‌ طلایی رنگ را دریافت کنم.

این شناگر ماهر در خصوص زحمات مربی شنای خود نیز می‌گوید: دکتر لطیفی نقش زیادی در موفقیت تیم داشتند و زحمت زیادی کشیدند و اگر تایم بیشتری برای آماده سازی داشتیم، قطعا دست ایشان برای ارتقای سطح ما بازتر می‌شد.

وی که تقریبا نیمی از مدال‌های طلای شنای المپیاد را کسب کرده است، می‌گوید: از چهار تا ۱۸ سالگی بین نفرات برتر مسابقات قهرمان کشوری بودم و در درجاتی نیز رکورددار شنای بانوان در کشور شدم.

 


( ۲ )

نظر شما :