معاون فنی المپیاد ورزشی دانشجویان دختر:

ملی پوشان تیم‌های ورزشی دانشجویی از دل المپیاد ورزشی دانشجویی انتخاب می‌شوند

۲۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۴ کد : ۱۷۳۹۸ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۸۸۹

 

معاون فنی المپیاد ورزشی دانشجویان دختر کشور گفت: ملی پوشان تیم‌های ورزشی دانشجویی از دل المپیاد ورزشی دانشجویی انتخاب می‌شوند.

به گزارش واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، دکتر اشرف امینی درباره روند برگزاری المپیاد، اظهار کرد: سطح فنی مسابقات در اکثر رشته‌ها بسیار بالا بود و طبیعتا حضور بازیکنان ملی پوش سطح برگزاری مسابقات را ارتقا داده بود؛ هم‌چنین حضور بازیکنانی از لیگ‌های مختلف نیز تاثیر بسیار خوبی در مسابقات داشت.

وی افزود:در اکثر رشته‌ها، داورهایی که مسابقات را قضاوت کردند داوران بین المللی بودند؛ به عنوان نمونه در رشته کاراته حداقل ۵ داور جهانی و یک داور آسیایی داشتیم.

امینی درباره میزبانی موفق تبریز و نحوه برگزاری المپیاد با توجه به فاصله کم زمانی برای آماده سازی، گفت: میزبانی تبریز به گونه‌ای بود که نشان نمی‌دهد دانشگاه تبریز در سه ماه به این سطح رسیده‌، به طوری که آمادگی این المپیاد در سطح مطلوبی بود.

وی افزود: جا دارد این میزبانی موفق را به دانشگاه تبریز و همکاران اجرایی، ریاست محترم دانشگاه، معاونت محترم دانشجویی، مدیر کل محترم اداره تربیت بدنی و کلیه همکاران تبریک بگوییم‌‌، چرا که مسابقات را بسیار خوب برگزار کرده و روند برگزاری از نظم بسیار خوبی برخوردار بوده است.

معاون فنی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر با اشاره به کیفیت بسیار خوب غذا و سالن‌های برگزاری مسابقات، اظهار داشت: شرایط آب و هوایی یپش بینی نشده نیز این سطح آمادگی را مختل نکرد و عوامل اجرایی در کمترین زمان ممکن، امکانات خنک کننده برای سالن‌های ورزشی تعبیه کردند.

وی درباره حضور ملی پوشان و تاثیرات آن‌ها بر روی سایر ورزشکاران، گفت: ملی پوشان می‌توانند در سطح فنی برگزاری رقابت‌ها تاثیر داشته باشند‌ و سطح مسابقات را بالا ببرند. وقتی دانشجو بداند که با یک ملی پوش رقابت می‌کند‌ قطعا تلاش بیشتری برای کسب مدال خواهد کرد.

امینی با بیان این‌که برگزاری مسابقات همگانی، موضوع انگیزه ورزشکاران بااستعداد جدید در رقابت با ملی پوشان را پوشش می‌دهد، افزود: ما مسابقات برون مرزی را نیز داریم که می‌توان ورزشکاران ملی را از دل همین المپیاد دانشجویی شناسایی کرد و تیم ملی دانشجویی‌ را تشکیل داد.


( ۱ )

نظر شما :