دکتر قاسمی‌نژاد: المپیاد تبریز یک المپیاد خاص است

۲۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۱ کد : ۱۷۳۵۷ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۸۰۱
دکتر قاسمی‌نژاد: المپیاد تبریز یک المپیاد خاص است


دکتر قاسمی‌نژاد معاون اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در کنار المپیاد پانزدهم ورزشی دختران یکی از سخنرانان ویژه کارگاه‌های جانبی و آموزشی المپیاد هم بود.
به گزارش واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، دکتر قاسمی‌نژاد درباره روند برگزاری المپیاد دانشجویی دختران ابراز داشت: پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویی بعد از چهار سال به میزبانی دانشگاه تبریز به خوبی برگزار شده است. شرایط جوی به صورتی هست که رو به گرما می‌رود. خوشبختانه در دانشگاه تبریز پوشش‌های لازم را در همه‌ی حوزه‌ها فراهم است و در این دوره از مسابقات در برگزاری از لحاظ فنی اعتراضی نداشتیم و همکاران دانشگاهی ما، سرپرستان تیم‌ها و کاروان‌ها نهایت همکاری را با کمیته برگزاری و همکاران حوزه فنی داشتند.
وی افزود: این میزبانی را مدیون همکارانمان در دانشگاه تبریز هستیم که که با زحمات شبانه روزی چنین شرایطی را فراهم آوردند که ما شاهد دور هم بودن ۳۰۰۰ دانشجو به طور همزمان در این دانشگاه هستیم. انشاءالله که بتوانیم با کمک همدیگر خاطرات خوبی را برای این دانشجویان به ارمغان بیاوریم.
دکتر قاسمی‌نژاد درباره ویژگی های المپیاد امسال با سنوات قبل بیان داشت: با توجه به زمان کمی که میزبان داشت، انتظار برگزاری این مسابقات در چنین کیفیت بالایی را نداشتیم و جا دارد از مسوولان دانشگاه تبریز بابت میزبانی خوب شان تشکر نمایم.
معاون اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان درباره پیش بینی روند برگزاری المپیاد پانزدهم در بخش پسران بیان داشت: مسلما یک سری پیشنهادات و مواردی  وجود داشت که تا پیش از ورود کاروان پسران  رفع می‌شود و  انشاءالله شاهد  برگزاری بهتر این مسابقات خواهیم بود.
دکتر قاسمی‌نژاد درباره کارگاه‌های آموزشی و جانبی در حاشیه برگزاری مسابقات تصریح داشت: در واقع ما طبق سیاست‌هایی که طی برگزاری المپیاد ها داریم، همیشه کارگاه های آموزشی عملیاتی که مرتبط با برگزاری رویداد المپیاد باشد را برای دانشجویان برگزار می‌کنیم و برای این المپیاد هم این کارگاه ها را برنامه‌ریزی کرده ایم. عناوین متفاوتی برای این کارگاه‌ها ارائه شد ما چهار عنوان را انتخاب کردیم و پذیرفته و برگزار شد و در بخش پسران هم همین کارگاه‌ها را داریم.


( ۳ )

نظر شما :