رییس دانشگاه تبریز:

همه شما ورزشکاران عزیز پیروز عرصه تلاش و کوشش در این المپیاد هستید

۲۵ تیر ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۵ کد : ۱۷۳۳۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۵۴۷

 پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه تبریزبا اهدای کاپ های نفرات اول تا سوم  به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده در آئین اختتامیه پانزدهمین المپیاد فرهنگی‌ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه تبریز ضمن قدردانی از مجموعه‌ی مدیریتی استان بابت همکاری در برگزاری این المپیاد اظهار کرد: خسته نباشید عرض می‌کنم به همه‌ی جوانان و دختران ورزشکار عزیز و دلیر که این مسابقات را در کمال رفاقت و دوستی برگزار کردند؛ از دیدن صحنه‌های به یادماندنی از رفاقت و صمیمیت بین دانشجویان خوشحال شدم. 
وی ادامه داد: درست است که کسانی برنده می‌شوند اما همه‌ی ورزشکاران پیروز هستند؛ اینجا هم همه شما عزیزان،  پیروز عرصه تلاش و کوشش در این المپیاد ورزشی بودید. 
رئیس دانشگاه تبریز با بیان اینکه ورزش بخش از زندگی ما است، افزود: ایجاد شور و نشاط در بخش قابل توجهی از جامعه‌ی دانشگاهی و خانواده‌های آنان در این المپیاد مایه‌ی خوشحالی همه‌ی ما است و امیدواریم این المپیاد‌ها تداوم داشته باشند و همه‌ی دانشجویان با فراموشی دوران تلخ کرونایی، با نشاط، شادابی و روحیه‌ی بالا و سال تحصیلی جدید را آغاز کنند. 
دکتر نصراله زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از همه‌ی دانشجویان  تشکر می‌کنم که از سراسر ایران اسلامی عزیزمان به تبریز آمده بودند و مهمان دانشگاه تبریز بودند؛ امیدواریم با این امکانات فراهم شده بتوانیم رضایت شما را جلب کرده باشیم و همه‌ی شما با خاطره‌ی خوش تبریز را ترک کنید. 
براساس این گزارش پانزدهمین المپیاد فرهنگی‌ ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه تبریز در بخش دختران از هجدهم تیرماه آغاز و بعد از مشخص شدن نفرات و تیم‌های برتر در ۲۵ مرداد ماه به کار خود پایان داد.


( ۳ )

نظر شما :