تجلیل وزیر علوم از دکتر رامین امیر ساسان عضو هیات علمی دانشگاه تبریز

۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۷ کد : ۱۷۱۰۱ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۳۲۹



در آیین افتتاحیه پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دیگر مدیران و مسئولان از دکتر رامین امیر ساسان، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این تجلیل و قدردانی به پاس چندین سال فعالیت در حوزه ورزش به  عنوان مربی تغذیه و ریکاوری تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان، در عرصه های ملی و بین المللی بوده است.
دکتر امیر ساسان، عضو هیات علمی گروه آموزشی فیزیولوژی و تغذیه ورزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز است. وی چندین سال است که به عنوان مربی تغذیه و ریکاوری تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رده های مختلف سنی فعالیت می کند.
یادآور می شود: چاپ شش جلد کتاب در زمینه تغذیه ورزشی، انجام ۶ طرح تحقیقاتی و چاپ و ارائه بیش از ۱۰۰ مقاله در نشریات معتبر و کنفرانس‌های داخلی و خارجی از عمده فعالیت‌های پژوهشی این عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی و تربیت بدنی دانشگاه تبریز می‌باشد.
همچنین دکترامیرساسان به عنوان مشاور و مربی تغذیه تیم‌های ورزشی ایران در مسابقات متعدد آسیایی و جهانی حضور داشتند که از مهمترین آنها می‌توان به حضور در المپیک‌های ۲۰۰۴ آتن، ۲۰۰۸ پکن،۲۰۱۲ لندن، 2016 ریو، 2220 توکیو، چهار دوره مسابقات آسیایی، حضور در بیش از ۵۰ دوره مسابقات کشتی آسیایی و جهانی، مربی تغذیه تیم ملی والیبال ایران از سال ۸۳ تا ۸۶ و مدرس تغذیه فدراسیون جهانی کشتی (فیلا)، مربیگری و داوری بین المللی شنا اشاره کرد.

صفحه ویژه پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور

گزارش تصویری افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی دختران در دانشگاه تبریز(بخش اول)

گزارش تصویری افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی دختران در دانشگاه تبریز(بخش دوم)

گزارش تصویری افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی دختران در دانشگاه تبریز(بخش سوم)

 


( ۵ )

نظر شما :