معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان:

فرصت باهم بودن دانشجویان را در المپیاد پانزدهم فراهم کردیم

۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۲ کد : ۱۷۰۹۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۸۵۰



معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه تبریز ما را در برگرای المپیاد پانزدهم  یاری کرد تا بتوانیم فرصتی بی‌نظیر با هم بودن را برای دانشجویان به وجود بیاوریم.
به ‌گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر هاشم داداش‌پور در مراسم افتتاحیه پانزدهمین المپیاد فرهنگی‌ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در تبریز اظهار کرد: برگزاری رویداد بزرگی چون المپیاد پانزدهم کاری بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است که دانشگاه تبریز در این امر ما را یاری کرد تا بتوانیم فرصتی بی‌نظیر با هم بودن را برای دانشجویان به وجود بیاوریم.
وی ادامه داد: این اولین تجربه‌ی برگزاری رویداد بزرگ ورزشی بعد از فروکش کردن کرونا در کشور است که بیش‌از دو هزار و ۸۰۰ دانشجوی ورزشکار، ۶۵۰ داوطلب و عوامل اجرایی در این المپیاد حضور داشته و ما دست تک‌تک افرادی را که برای شکل‌گیری این فضای بی‌نظیر و رویداد بزرگ ملی کمک کردند، می‌فشاریم.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به فرصت 40 روزه‌ی دانشگاه تبریز برای آماده سازی دانشگاه تبریز، گفت: ما می‌بایست پس‌از دو سال رخوت در دانشگاه‌های کشور از هر فرصتی برای تحول فضای دانشگاه‌ها و دانشجویان استفاده می‌کردیم که دانشجوی ورزشکار دختر آغازکننده این رویداد هستند .
دکتر داداش‌پور در بخش پایانی سخنان خود متذکر شد: بعد از این المپیاد سه المپیاد دیگر را نیز پیش رو داریم و برای اینکه عدالت در حوزه‌ی ورزش دانشگاه‌ها رعایت شود، سال آینده المپیاد ورزش‌های ساحلی معلولین و ناشنوایان و المپیاد بزرگ ورزشی هم‌بستگی دانشجویان کشورهای اسلامی را به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهیم کرد و وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری ازهر فرصتی استفاده می‌کند تا پویایی در عرصه ورزشی پژوهشی آموزشی و فرهنگی را در دانشگاه‌ها ایجاد کند.

صفحه ویژه پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور

گزارش تصویری افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی دختران در دانشگاه تبریز(بخش اول)

گزارش تصویری افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی دختران در دانشگاه تبریز(بخش دوم)

گزارش تصویری افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی دختران در دانشگاه تبریز(بخش سوم)

 


( ۱ )

نظر شما :