رئیس دانشگاه تبریز مدال طلای رستمیان را اهدا کرد

۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۴ کد : ۱۷۰۸۸ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۸۵۴

 

به گزارش واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، مراسم توزیع مدال رشته تپانچه‌ی بادی با حضور دکتر نصراله زاده رئیس دانشگاه تبریز و سرپرست عالی المپیاد، دکتر امامعلی‌پور معاون دانشجویی دانشگاه تبریز و سرپرست کل المپیاد، دکتر خدادادی مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز و دبیرکل اجرایی المپیاد، دکتر حمیدی مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر امینی معاون فنی المپیاد دختران برگزار شد.

هانیه رستمیان از دانشگاه الزهرا (س) با کسب ۵۷۸ امتیاز در بخش انفرادی به مقام اول این رقابت‌ها دست یافت و صاحب مدال طلا شد و لعیا محمدی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز با کسب ۵۶۷ امتیاز به مدال نقره‌ی این رشته دست یافت. همچنین فاطمه بغدادی از دانشگاه تهران با کسب ۵۵۹ امتیاز صاحب مدال برنز این رشته شد. 

گفتنی است؛ در این رشته 36 تیرانداز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت رستمیان پرچمدار المپیک توکیو 2020 در بخش انفرادی در سکوی نخست ایستاد. همچنین تیم دانشگاه الزهرا (س) با ترکیب هانیه رستمیان، مهدیه کشکولی، سرور پور یزدان پناه در بخش تیمی این مسابقات نیز عنوان نخست را به خود اختصاص داد. 

براساس این گزارش، تا پایان پایان روز دوم المپیاد پانزدهم، تیم‌های دانشگاه تهران، دانشگاه الزهرا(س) و دانشگاه فنی و حرفه ای رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

صفحه ویژه پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور

 


( ۲ )

نظر شما :