آئین رونمایی از نشان، سایت و نرم‌افزار پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور برگزار شد

۰۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۵ کد : ۱۶۸۳۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۳۸۴

آئین رونمایی از نشان، سایت و نرم‌افزار پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، با حضور معاون امور دانشجویان داخل سازمان اموردانشجویان و مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان امور دانشجویان کشور آئین رونمایی از نشان، سایت و نرم‌افزار پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور برگزار شد.

 دکتر اردوان ارژنگ معاون رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در این آئین اظهار کرد: با کمرنگ تر شدن کرونا این نیاز احساس می شد که دانشجویان را وارد یک فضای مسابقات ورزشی کنیم تا نشاط و پویایی در میان دانشجویان افزایش یابد که برگزاری المپیادهای ورزشی بهترین فرصت برای نیل به این هدف است.

وی در ادامه افزود: در این میان دانشگاه تبریز یکی از قطب‌های مهم علمی، فرهنگی و ورزشی کشور و یکی از گزینه‌های مهم برای میزبانی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور است و وجود مدیران لایق در این دانشگاه یکی دیگر از دلایل برگزاری المپیاد در این دانشگاه است.

دکتر ارژنگ ضمن قدردانی از تلاش های مسئولین دانشگاه تبریز، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این المپیاد منشأ خیر و برکت برای جامعه دانشگاهی کشور باشد.

 

المپیاد را در شان دانشگاه تبریز برگزار می‌کنیم

در بخش دیگری از این نشست، دکتر حسین امامعلیپور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز و سرپرست کل پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور نیز طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه تبریز به‌لحاظ امکانات عمرانی وصعیت خوبی دارد و امسال یکی از معدود سال‌هایی است یک دانشگاه به‌صورت همزمان میزبان دانشجویان دختر و پسر خواهد بود و ما سعی می‌کنیم در این المپیاد را در شان دانشگاه تبریز برگزار کنیم.

براساس این گزارش در پایان این جلسه نشان، سایت و نرم‌افزار پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور رونمایی شد.

 


( ۱ )

نظر شما :