در دیدار اعضای ستاد برگزاری المپیاد با قائم مقام صدا و سیمای استان تاکید شد:

اهمیت پوشش خبری پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور از رسانه‌ ملی

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۶ کد : ۱۶۷۸۶ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۷۳۹

 

در دیدار اعضای ستاد برگزاری پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور با قائم مقام صدا و سیمای استان بر ضرورت پوشش خبری المپیاد از رسانه‌‌ی ملی و حمایت‌ صنایع و بخش خصوصی استان از این مسابقات تاکید شد.

 

ضرورت حمایت‌ صنایع و بخش خصوصی استان از المپیاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر حسین امامعلی‌پور معاون دانشجویی دانشگاه در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری‌های صورت گرفته از سوی شبکه سهند در برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف این دانشگاه، با اشاره به اهمیت برگزاری پانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور اظهار کرد: این دوره از مسابقات به‌دلیل فروکش کردن شرایط کرونایی کشور و حضور مجدد دانشجویان در دانشگاه‌ها، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و پوشش خبری و تصویری این المپیاد نیز بسیار مهم است و ضروری است سازمان های دولتی، صنایع و بخش خصوصی و همنچنین صدا و سیمای مرکز استان(سهند) دانشگاه را در برگزاری و بازتاب هر چه بهتر این رویداد بزرگ و مهم ورزشی فرهنگی یاری کنند.

سرپرست کل پانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور ضمن تاکید بر ضرورت پوشش زنده‌ی این مسابقات، توضیحاتی در ارتباط با چارت سازمانی و همچنین استارت آپ ورزشی المپیاد نیز ارائه کرد.

 

المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان، یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی کشور

دکتر محمد رسول خدادادی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز نیز با اشاره به جزئیات و نحوه‌ی برگزاری  پانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان سراسر کشور گفت: این المپیاد به‌دلیل برگزاری بعد از بهبود شرایط کرونایی کشور، جایگاه ویژه‌ای دارد و  یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی کشور محسوب می‌شود که دانشگاه تبریز میزبانی آن را برعهده خواهد داشت.

دبیرکل اجرایی پانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور، حضور دانشجویان سراسر کشور در این المپیاد را یکی از جذابیت‌های بزرگ این تورنمنت عنوان کرد و افزود: هر استانی که شاخص‌های اجتماعی و سلامتی بالاتری داشته باشد، امتیاز میزبانی این مسابقات را کسب می‌کند که در این بین رسانه‌ی ملی محل تجلی همه‌ی اقدامات انجام شده در طول برگزاری المپیاد خواهد بود.

 

اهمیت ویژه بحث فرهنگی پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور

دکتر رامین امیرساسان، معاون فنی پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور پوشش خبری این المپیاد را به‌عنوان یک رویداد ملی بسیار مهم دانسته و برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه، حمل مشعل، قرائت سوگندنامه و سخنرانی وزرای ورزش و علوم را از جمله برنامه‌های مهم این المپیاد برشمرد و گفت:علاوه بر بحث ورزشی، بحث فرهنگی نیز به‌ دلیل حضور اقشار مختلف دانشجویان در این مسابقات بسیار حائز اهمیت است.

 

آمادگی کامل رسانه‌ی ملی برای پوشش خبری پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور

قائم مقام صداوسیمای استان نیز ضمن اعلام آمادگی کامل جهت پوشش خبری المپیاد به‌صورت زنده، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با واحد خبر صداوسیما انجام شده و ما همه‌ی تلاش خود را برای پوشش زنده‌ی اخبار و برنامه های مسابقات این المپیاد انجام خواهیم داد.

سید محمد حسین آل هاشم یادآور شد: علاوه‌بر پوشش استانی این مسابقات (به ویژه مراسم افتتاحیه و اختتامیه)، همکاری‌های لازم برای پخش از شبکه‌های سراسری نیز انجام خواهد شد و تلاش خواهیم کرد پوشش خبری این دوره از المپیاد در عالی ترین سطح ممکن انجام شود.

گفتنی است؛ دکتر امامعلی‌‌پور معاون دانشجویی، دکتر خدادادی مدیر تربیت بدنی، دکتر امیرساسان معاون فنی المپیاد، دکتر احمدی شالی، مسئول کمیته حمایتی و بازاریابی، دکتر حجتی، قائم مقام سرپرست کل المپیاد و حقیقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز و همچنین آل هاشم قائم مقام، سهرابی معاون سیما، راثی معاون صدا و ارجمند مدیر واحد خبر صدا و سیمای استان در این جلسه حضور داشته و بر ضرورت حمایت همه جانبه در برگزاری این المپیاد از سوی صنایع و بخش خصوصی استان جهت هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات تاکید کردند.

براساس این گزارش، پانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان سراسر کشور از هفدهم تیرماه لغایت پنجم مرداد ماه به میزبانی دانشگاه تبریز و با حضور حدود پنج هزار دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.


( ۲ )

نظر شما :