در پیام دکتر نصراله زاده به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت عنوان شد؛ یوم الله ۹ دی یادآور حماسه آفرینی ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی است

۰۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰ کد : ۱۵۴۳۱ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۳۵۵

 

 

دکتر صفر نصرالله زاده، رئیس دانشگاه تبریز با ارسال پیامی، فرا رسیدن نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم
وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ» (سوره ابراهیم / آیه ۵)

     

     انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حاصل رشادت، پایمردی و از جان گذشتگی انسان های مومن و موحد است که به تاسی از قیام سرور و سالار شهیدان، در مقابل ظلم و ستم مستکبران به پا خواستند. این انقلاب در طول تاریخ پرفراز و نشیب خود حوادث زیادی را پشت سر گذاشته است.
      یوم الله ۹ دی یادآور حماسه آفرینی ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی است که با حضور آگاهانه خود، بساط فتنه گران و حامیان صهیونیستی - آمریکایی آنان را در هم پیچید و در دفاع از ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع)، عزاداران حسینی و مقام عظمای ولایت، چونان رودهایی زلال، بهم پیوسته و صحنه هایی جاودانه، حماسی و بی بدیل را خلق کردند.
     ۹ دی روزی است که تصویری از حماسه، افتخار و اقتدار در آینه باور آزادگان جهان منعکس شد و یکبار دیگر ولایتمداری مردم آزادی‌خواه ایران اسلامی را به اثبات رساند.
    ما بر خود می‌بالیم که با وجود تحریمها، تهدیدها، ترورها، کینه ها و فتنه انگیزی های بدخواهان این مرز و بوم، در سایه الطاف الهی، توجهات حضرت ولیعصر(عج) و زعامت رهبر مقتدر و الهی، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، چون کوه مستحکم ایستاده ایم تا پرچم افتخار و اقتدار ایران اسلامی را بر قله های رفیع علم و معنویت به اهتزاز درآوریم.
    دانشگاهیان دانشگاه تبریز ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، یکبار دیگر با آرمانهای امام راحل عظیم الشان تجدید میثاق نموده و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، در دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب پیشگام خواهند بود و تا آخرین قطره خون از پای نخواهند نشست.  ان شاءالله 

 دکتر صفر نصراله زاده
 سرپرست دانشگاه تبریز


( ۳ )

نظر شما :