دکتر نصراله زاده موفقیت های به دست آمده در حوزه پژوهش، نوآوری و فناوری دانشگاه تبریز را به مسئولان سابق این دانشگاه تبریک گفت

۲۷ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰ کد : ۱۵۲۸۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۰۹۷


 رئیس دانشگاه تبریز  موفقیت های به دست آمده در حوزه پژوهش، نوآوری و فناوری دانشگاه تبریز را به روسا، مدیران سابق دانشگاه و فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
 متن پیام یه این شرح است :

بسمه تعالی

کهن دانشگاه تبریز؛ این مهد آزادگی، حریت، علم و معرفت همواره تاریخ خوش درخشیده است. نقش بی بدیل این مرکز نورانیت و علم دربرهه های مختلف بر همگان مبرهن و آشکار است.

موفقیت های پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز در سال های اخیر که به طور مستمر در ارزیابی های مختلف حائز رتبه های برتر شده، یقیناً مرهون تلاش ها، مجاهدت های علمی، دلبستگی ها و علاقه مندی همکاران عزیزم به خصوص اساتید فرهیخته و پژوهشگر دانشگاه تبریز است که با بذل همت و سعی خود و با بکارگیری حداقل امکانات لازم، رتبه های علمی دانشگاه را هر سال ارتقا داده و موجبات خرسندی و سربلندی همه علاقه مندان به این مهد علم و تمدن شده اند.

اینجانب ضمن عرض خسته نباشید جانانه به اساتید شریف، یاوران علمی عزیز و دانشجویان گرامی، لازم می دانم مراتب امتنان و تشکر قلبی خود را خدمت روسای محترم قبلی دانشگاه، معاونین و مدیران حوزه های مختلف به خصوص حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه نثار نمایم که سالها با تلاش، پشتکار و با همت و طبع بلند این عزیزان، ناشدنی ها میسر و ناممکن ها میسور گشته است و سهم این بزرگواران در این موفقیت ها بر همگان مبرز و روشن است.

همچنین فروتنانه، از حمایت های عالمانه و بیدریغ استاندار فعلی و استانداران ادوار گذشته استان آذربایجان شرقی از پژوهشگران و محققان استان سپاسگزاری می نمایم.

از خداوند سبحان برای همگان سربلندی، عزت، سلامتی وتندرستی آرزومندم.

 دکترصفر نصراله زاده
 رئیس دانشگاه تبریز

 

   اخبار مرتبط :

- از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز تجلیل شد

- در بیست و دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشورصورت گرفت؛ تجلیل از رئیس دانشگاه تبریز به عنوان حامی برگزیده پژوهش

-انتخاب دکتر بهنام محمدی عضو هیئت‌علمی دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگر برتر کشور

 

 

 

 

 

 


( ۲ )

نظر شما :