پیام تسلیت رییس دانشگاه تبریز در پی عروج ملکوتی جانباز مدافع حرم، حاج صمد فاتح‌نژاد

۰۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰ کد : ۱۵۱۷۱ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۰۳۴

 

رئیس دانشگاه تبریزدر پیامی، عروج ملکوتی جانباز مدافع حرم، حاج صمد فاتح‌نژاد را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

در عصر ما مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم آل الله دفاع نمودند و با شهادت خود برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از سید و سالار شهیدان را رقم زدند.

 خبر شهادت جانباز والا مقام "حاج صمد فاتح نژاد " فرزندی دیگر از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت(ع)، دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت.

شهادت، افتخاری آسمانی و پلاک بهشتی مردان و زنانِ مرید راه ولایت است. پس با ریختن خون هر مجاهد فی سبیل الله، راه دین خدا و مسیر ظهور آخرین حجّتش، هموارتر شده و برای جویندگان طریق هدایت، روشن تر می شود.

شهید قلب تاریخ و گواه انسانیت است چرا که شهیدان با معبود خویش معامله کرده اند و عند ربهم یرزقونند. بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل همین جانفشانی، ایثار، جهاد و شهادت ها است و نام و یاد این عزیزان بر تارک تاریخ باعظمت ایران اسلامی تا ابد خواهد درخشید.

شهادت پرافتخار این شهید عزیز را که سالها درد و رنج ناشی از جانبازی را تحمل نمود، به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، مردم شهیدپرور آذربایجان شرقی، دانشگاهیان فرهیخته و خانواده معظم و معزز آن شهید گرامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان مسئلت دارم روح پاک ایشان را با مولایش حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) محشور فرماید.

                                                                                 دکتر صفر نصراله زاده

                                                                                رئیس دانشگاه تبریز


( ۴ )

نظر شما :