حضور ۳۰ فناور از شرکتهای مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق

۰۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۰ کد : ۱۴۹۵۰ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۷۴۸

 

مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز، از حضور ۳۰ فناور از شرکت مرکز رشد و نوآوری این دانشگاه در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر علی پورزیاد با اعلام این خبر گفت: مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز با حدود 30 فناور از شرکت های مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در دومین نمایشگاه بین المللی کشاورزی و صنایع غذایی سلیمانیه در کشور عراق شرکت نمود.
 مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز اضافه کرد: جهت معرفی توانمندی ها و محصولات واحدهای فناور مستقر در این مرکز، آشنایی با نیازمندی های کشور همسایه و همچنین برقراری ارتباطات B2B با شرکت  های طرف مقابل، حضور در نمایشگاه برنامه ریزی شده بود.
وی در ادامه با بیان اینکه حدود 15 تن محصول از این مرکز در حوزه کاری این نمایشگاه به شهر سلیمانیه کشور عراق ارسال شد، یادآور شد: این محصولات ارائه شده شرکت های مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در این نمایشگاه شامل پمپ های آب جهت  کاربردهای کشاورزی، گیربکس های گلخانه ای، کودهای کشاورزی هوشمند، نهاده های دامی، آردهای تخصصی، سینی های کاشت نشاء، محصولات زنبورداری، دستگاه های پخت نان، دستگاه های تولید نان بستنی، چیپس میوه خشک، زعفران فرآوری شده و همچنین گیاهان داروئی بود.
به گفته وی در این نمایشگاه غرفه دانشگاه تبریز به عنوان بزرگترین غرفه حاضر در این نمایشگاه بود که توانست توجه اغلب بازدید کنندگان را به خود جلب نماید. فروش در حدود 6 تن محصول نیز از دستاوردهای دیگر این نمایشگاه برای مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز بود.
مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز تصریح کرد: حضور در دانشکده کشاورزی دانشگاه سلیمانیه و صحبت با اساتید این دانشگاه و بازدید از امکانات دانشکده کشاورزی این دانشگاه، حضور در جلسه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه با حضور معاون و مشاور وزیر کشاورزی اقلیم کردستان عراق و همچنین حضور در بازارهای تخصصی از جمله برنامه های دیگر این سفر بود.


( ۱ )

نظر شما :