پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز

۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۵۰ کد : ۱۴۳۵۳ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۷۰۳۸

 

اطلاعیه 19 مرداد 1400

 

تغییرات زمانبندی پس از تمدید مهلت ثبت نام:

 

1-ثبت نام 21تیر الی 21مردادماه 1400   (ثبت نام تا مورخه 29مردادساعت24تمدید گردید)

2-اخذ کارت ورود به جلسه  26مرداد الی 31مردادماه 1400 (کارت ورود به جلسه 2الی4شهریور)

3-برگزاری آزمون اختصاصی دکتری روز جمعه 5 شهریور1400 ساعت8صبح (بدون تغییر)

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تمدید مهلت ثبت نام کلیک فرمایید

 

 

پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه  تبریز در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد با بررسی سوابق تحصیلی و در مقطع دکتری تخصصی با آزمون اختصاصی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 از بین داوطلبان داخلی و خارجی در  41 رشته گرایش کارشناسی ارشد و 36 رشته گرایش دکتری  در گروه‌های تحصیلی فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی دانشجو خواهد پذیرفت.

به گفته دکتر سیّد صمد حسینی، رئیس پردیس های دانشگاه تبریز، پذیرش نهایی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد براساس بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و در مقطع  دکتری از طریق آزمون اختصاصی (پنجم شهریور 1400)، مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی صورت خواهد گرفت. همچنین در صورت تشکیل کلاس ها به صورت حضوری، محل تحصیل دانشجویان در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس جلفا و در روزهای پنجشنبه و جمعه خواهد بود.

مشاور رییس دانشگاه تبریز و رییس پردیس‌های دانشگاه بیان کرد: ضوابط و مقررات آموزشی دوره ها مطابق با برنامه و نظام آموزشی دانشگاه تبریز بوده و مدرک دانش آموختگی پردیس بین المللی ارس همانند مدرک رسمی دانشگاه تبریز می باشد. همچنین علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، در بدو ورود برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد 100٪ و برای دانشجویان مقطع دکتری تخصصی 80٪ هزینه های آموزش تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه  4% ، در نظر گرفته ‌شده است. قابل ذکر است این پردیس در تامین خوابگاه، تسهیلات رفاهی و درمانی مسئولیتی نداشته اما برای رفاه بیشتر دانشجویان هماهنگی های لازم بعمل خواهد آمد.

دکتر حسینی گفت: برگزاری کلاسها و ادامه تحصیل در هر یک از رشته های مورد پذیرش، منوط به حد نصاب رسیدن تعداد دانشجویان در آن رشته برابر مصوبات شورای راهبردی پردیس دانشگاه تبریز بوده و در صورت عدم تشکیل، شهریه دریافتی از داوطلبان مسترد شده و ثبت نام آنان کان لم یکن خواهد بود.

داوطلبان از 21 تیر ماه تا  21 مرداد ماه سال جاری مهلت ‌دارند تا با مراجعه به سایت اینترنتی پردیس‌های دانشگاه به نشانی arasp.tabrizu.ac.ir  نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده رشته‌های تحصیلی به وب‌سایت پردیس‌های دانشگاه تبریز مراجعه و یا با شماره 04133392431(دفتر پردیس تبریز) و 5-04142026363(دفتر پردیس جلفا) تماس حاصل فرمایند.

هم ‌اکنون بیش از دو هزار نفر دانشجو در کلیه رشته‌های تحصیلی دایر در دانشگاه تبریز در  مقاطع تحصیلات تکمیلی در پردیس بین‌المللی ارس جلفا و پردیس دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.

 

 

 

 


( ۹۴ )

نظر شما :