رییس دانشگاه تبریز در نشست روز روابط عمومی و ارتباطات: روابط عمومی پویا می تواند سبب ایجاد انگیزه در میان دانشگاهیان شود

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۴ کد : ۱۳۹۵۱ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۱۳۶

 

دکتر مجیدی در نشست روز روابط عمومی و ارتباطات در دانشگاه تبریز گفت: روابط عمومی پویا می تواند سبب ایجاد انگیزه در میان دانشگاهیان شود که این امر موجب ایجاد اعتماد و دلگرمی از فعالیت های صورت گرفته در دانشگاه شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، به مناسبت روز روابط‌عمومی و ارتباطات و در آستانه روز جهانی موزه، دکتر میر رضا مجیدی، رئیس دانشگاه  تبریز به همراه دکتر محمد تقی اعلمی، معاون  پشتیبانی و توسعه منابع و کامران خان ماکو، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی این دانشگاه ضمن بازدید از موزه تاریخ دانشگاه‌تبریز، در یک دیدار و نشست صمیمی و در گفتگو با مدیریت و کارکنان روابط‌عمومی در جریان فعالیت های این مدیریت قرار گرفت.

 دکتر مجیدی  ضمن  تقدیر از فعالیتها و اقدامات  صورت گرفته  در روابط عمومی، بر ضرورت اهتمام جدی روابط عمومی دانشگاه بر گسترش اطلاع رسانی رویدادهای دانشگاه  در سطح جامعه و انعکاس نظرات مسئولین امر  در خصوص دانشگاه تاکید کرد و گفت: انعکاس رویدادها، فعالیتهای آموزشی، موفقیتهای پژوهشی، اختراعات فنآورانه و رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دانشگاهیان در سطح جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی دانشگاه است و انعکاس این رویدادها  می تواند  علاوه  بر ایجاد انگیزه در میان دانشگاهیان،  موجب ایجاد احساس رضایت و دلگرمی آحاد مردم  از فعالیت های صورت گرفته در دانشگاه شود.

دکتر مجیدی ضمن  تاکید  بر ایجاد  انگیزه و حساسیت  لازم در میان  اساتید و مسئولین  دانشکده ها  در خصوص ضرورت انعکاس رویدادهای دانشگاهیان در جامعه افزود: این امر زمینه  آشنائی عموم مردم بویژه اصحاب رسانه، صاحبان  صنایع و متولیان امور مختلف جامعه را  با  توانمندی های دانشگاه فراهم می نماید و موجب  کاربردی شدن  فعالیت ها و ابداعات  دانشگاهی در سطح  جامعه می شود.

رئیس دانشگاه  تبریز، انعکاس نکته  نظرات  سازمان ها، ادارات و عموم مردم در خصوص فعالیت سازمان ذیربط را از دیگر وظایف  روابط عمومی موفق برشمرد و بر ضرورت تعامل و همکاری روابط عمومی دانشگاه با  رسانه  ها  در زمینه مطالبه علمی نیازهای جامعه در مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی، فنی  و اقتصادی توسط دانشگاهیان  تاکید کرد.

همچنین دکتر مجیدی ضمن  تقدیر از فعالیت ها و اقدامات  صورت گرفته در این مدیریت به ویژه در زمینه  تاسیس موزه  تاریخی دانشگاه، گفت: ایجاد این موزه  می تواند علاوه بر حفظ امکانات مادی و معنوی دانشگاه، موجب آشنایی نسل جدید با وسایل و شیوه های آموزشی ، پژوهشی و اداری دانشگاه در گذر زمان شود و ضروری است ضمن ایجاد زیرساخت های لازم، از اصول علمی موزه داری و ظرفیت خیرین  دانشگاهی در ایجاد و گسترش موزه  بهره مند شویم.

در بخش دیگری از برنامه امروز که به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات ترتیب یافته بود، دکتر مجیدی و هیات همراه از موزه تاریخی دانشگاه‌ تبریز که در سال 1397 و به مناسبت هفتادمین سال تاسیس دانشگاه راه اندازی شد، بازدید کردند.

بر پایه این گزارش، در این بازدید، رییس دانشگاه تبریز در جریان فرآیند شکل گیری موزه تاریخی و تجمیع  وسایل و اسناد، مسائل و مشکلات موجود در زمینه گردآوری و توسعه این موزه و انجام مقدمات  اداری و مکاتبات لازم  جهت عضویت در شورای بین المللی موزه ها (ایکوم) قرار گرفت.

در این مراسم همچنین، محسن بابازاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز ضمن خیر مقدم گویی و امتنان از  حسن توجه مسئولین دانشگاه به این مناسبتها، به تشریح برنامه های آتی روابط عمومی این دانشگاه در زمینه گسترش فعالیتهای آن بویژه توسعه موزه تاریخ دانشگاه در فضایی بزرگتر پرداخت.

بر پایه این گزارش، به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، دکتر توحیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در نشستی دوستانه با  مدیریت و کارکنان روابط عمومی این دانشگاه، ضمن تقدیر از فعالیت ها و همکاری های این مدیریت، بر ضرورت گسترش انعکاس مسائل و فعالیت های مختلف دانشگاهیان بویژه دانشجویان تاکیدکرد.

 


( ۴ )

نظر شما :