کسب ۱۵ عنوان برتر توسط دانشگاه تبریز در سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۰:۳۷ کد : ۱۳۶۶۳ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۲۴۴

 

انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تبریز، موفق به کسب 15 عنوان برتر در زمینه‌های رقابتی مختلف سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: انجمن علمی دانشجویی مهندسی شیمی و نفت در حوزه نشریه  و انجمن علمی دانشجویی  مهندسی بیو سیستم در حوزه فعالیت علمی خلاقانه موفق به کسب مقام اول شدند.
دکتر سجاد توحیدی اظهار کرد: انجمن علمی دانشجویی علوم دامی در حوزه کتاب، انجمن علمی دانشجویی روابط بین الملل در حوزه فعالیت علمی خلاقانه، انجمن علمی دانشجویی فیزیک در حوزه محتوای دیجیتال، انجمن علمی دانشجویی تربیت بدنی و علوم ورزشی در حوزه اختراع و انجمن علمی دانشجویی ویرا در حوزه انجمن برتر مقام دوم را به دست آوردند و انجمن علمی دانشجویی زبان و ادبیات فرانسه در بخش مسابقه و انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک در حوزه انجمن برتر، حائز مقام های سوم این جشنواره شدند.
وی افزود: همچنین انجمن علمی دانشجویی مهندسی بیو سیستم در حوزه مسابقه، انجمن علمی دانشجویی مهندسی محیط زیست و انرژی های نو در حوزه محتوای دیجیتال و انجمن علمی دانشجویی زبان، ادبیات فرانسه در حوزه انجمن برتر و انجمن علمی دانشجویی معماری در بخش محتوای دیجیتال، عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.
وی در ادامه گفت: دانشگاه تبریز  در زمینه عملکرد انجمنهای علمی دانشجویی در بین دانشگاههای برگزیده کشور قرار گرفته است و این سومین بار در 5 سال اخیر است که دانشگاه تبریز موفق به کسب این عنوان می شود.
 به گفته وی، از نظر تعداد عناوین به دست آمده نیز دانشگاه تبریز رتبه اول را دارد و از این جهت، جا دارد به همه دانشجویان فعال در انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه و همکاران عزیز در مدیریت امور اجتماعی تبریک گفته و از زحماتشان تشکر کنیم.
دکتر توحیدی اضافه کرد: امسال نیز به خاطر شیوع کرونا، این جشنواره به صورت مجازی برگزار شد.
بر پایه همین گزارش، هم‌اکنون تعداد 103 انجمن علمی دانشجویی در زمینه‌های مختلف علوم انسانی، معماری، کشاورزی و دامپزشکی، فنی و مهندسی و علوم پایه مشغول به فعالیت هستند.

 


( ۳ )

نظر شما :