تازه های انتشارات: بازاریابی دیجیتال(دکتر بهزاد سلمانی، استاد گروه اقتصاد دانشگاه تبریز )
نام کتاب: بازاریابی دیجیتال
نویسنده: بهزاد سلمانی
نشر: نور علم
تاریخ و نوبت چاپ: 1399 اول
قیمت: 500000 ریال
کتاب بازاریابی دیجیتال توسط بهزاد سلمانی، استاد گروه اقتصاد دانشگاه تبریز تالیف و از سوی نشر نور علم منتشر شده است.
در این کتاب دانش پایه در بازاریابی دیجیتال بهصورت خلاصه و روزآمد عرضه شده است. دانشجویان در رشتههایی چون مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت بازرگانی، کارآفرینی، مهندسی فناوری اطلاعات و اقتصاد میتوانند از این کتاب در درس بازاریابی دیجیتال یا دروس همانند به عنوان منبع اصلی در دوره کارشناسی و منبع پایه در دوره کارشناسی ارشد استفاده کنند. همچنین این کتاب میتواند برای کارآفرینان، مدیران و کارشناسان مفید باشد.
این کتاب در دوازده فصل و 278 صفحه تدوین شده است.
نظر شما :