تازه های انتشارات: بازاریابی دیجیتال(دکتر بهزاد سلمانی، استاد گروه اقتصاد دانشگاه تبریز )

۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۹ کد : ۱۳۱۹۵ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۸۳

نام کتاب: بازاریابی دیجیتال

نویسنده: بهزاد سلمانی

نشر: نور علم

تاریخ و نوبت چاپ: 1399 اول

قیمت: 500000 ریال

 

کتاب بازاریابی دیجیتال توسط بهزاد سلمانی، استاد گروه اقتصاد دانشگاه تبریز تالیف و از سوی نشر نور علم منتشر شده است.

در این کتاب دانش پایه در بازاریابی دیجیتال به­صورت خلاصه و روزآمد عرضه شده است. دانشجویان در رشته­هایی چون مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت بازرگانی، کارآفرینی، مهندسی فناوری اطلاعات و اقتصاد می­توانند از این کتاب در درس بازاریابی دیجیتال یا دروس همانند به عنوان منبع اصلی در دوره کارشناسی و منبع پایه در دوره کارشناسی ارشد استفاده کنند. همچنین این کتاب می­تواند برای کارآفرینان، مدیران و کارشناسان مفید باشد.

این کتاب در دوازده فصل و 278 صفحه تدوین شده است.

 


نظر شما :