پیام رییس دانشگاه تبریز در پی شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری‌زاده

۰۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۹ کد : ۱۲۸۹۷ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۳۶۶

 

رییس دانشگاه تبریز در پی ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ضمن تسلیت این ضایعه اندوهناک و سنگین به محضر مقام معظم رهبری، خانواده آن شهید والامقام و ملت سربلند ایران اسلامی ؛ این اقدام  تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز متن پیام دکتر میررضا مجیدی بدین شرح است؛

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت هنر مردان خداست و برای مردان خدا در بستر مردن ننگ است و چه نیکو عاقبتی دارند این ربّانیّون زمینی، ترور ناجوانمردانه سرباز دانشمند دکتر محسن فخری زاده نشان داد امروز جنگ تمام عیاری در عرصه‌های علمی و اقتصادی در جریان است و مجاهدت علمی مردان با غیرت این سرزمین چونان خاری در چشم دشمنان اسلام بوده که تحمل و قبول این همه پیشرفت و توسعه برایشان سخت گران آمده است.
 
ملت قهرمان ایران از این فرزندان دلاور کم ندارد و هر چقدر ما را بکشند ما نسبت به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی راسخ تر و مصمم تر خواهیم شد.

 اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران به خصوص دانشگاهیان گرامی که مجاهدان فی سبیل الله و سربازان گمنام عرصه های جهاد علمی اند، از خداوند بزرگ برای آن دانشمند فرهیخته علوّ درجات و برای همه عاقبتی نیک مسئلت دارم. از خداوند  می خواهم روح آن سفر کرده را در اعلا علیّین و در جوار رحمت خویش قرار دهد .

میررضا مجیدی

رییس دانشگاه تبریز


( ۵ )

نظر شما :