بازدید و رونمایی از ۱۵ محصول فناورانه دانشگاه تبریز با حضور معاون علمی رییس‌جمهور

۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹ کد : ۱۲۵۲۰ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۰۲۵

 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری امروز با حضور در دانشگاه تبریز ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه تبریز از جمله مرکز رشد و نوآوری از 15 محصول فناورانه این دانشگاه نیز رونمایی می کند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با حضور در دانشگاه تبریز ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه تبریز و رونمایی از 15 محصول فناورانه این دانشگاه، دفتر تحقیق و توسعه گروه صنعتی شرکت تراکتورسازی ایران نیز با حضور وی در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز با شعار همبستگی نمادهای علم و صنعت استان آذربایجان شرقی افتتاح می شود.

بازدید از سالن تولید ماسک و دستگاه های تولید ماسک طراحی شده توسط شرکت های مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز، رونمایی از چند دستگاه جدید حوزه تولید ماسک و همچنین بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مرکز رشد و نوآوری از جمله دیگر برنامه های معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در دانشگاه تبریز است.

یادآور می شود؛ پیش از این نیز ساختمان جدید مرکز فناوری دانشگاه تبریز در فضایی به وسعت سه هزار متر مربع  با استقرار بیش از 60 شرکت و مرکز نوآوری این دانشگاه با حضور دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در فضایی به وسعت ۴ هزار متر مربع به بهره برداری رسیده بود.

لازم به ذکر است؛ دانشگاه تبریز در سال ۱۳۲۶ با تاسیس دو دانشکده ادبیات و پزشکی فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر با داشتن بیش از 20 دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی و بیش از 20 هزار  نفر دانشجو و ... یکی از دانشگاه های بین المللی، سطح یک و برتر کشور است.


( ۴ )

نظر شما :