ارائه تسهیلات ویژه به حائزین رتبه های برتر کنکور و فارغ التحصیلان ممتاز جهت ادامه تحصیل در دانشگاه تبریز

۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۶ کد : ۱۲۴۸۶ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۵۸۱

رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز از ارائه تسهیلات ویژه به حائزین رتبه های برتر کنکور و فارغ التحصیلان ممتاز جهت ادامه تحصیل در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر حمید احمدی رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز درخصوص ارائه تسهیلات متنوع به رتبه های برتر کنکور و فارغ التحصیلان ممتاز جهت ادامه تحصیل در دانشگاه تبریز گفت: در اختیار داشتن دانشجویان مستعد و توانمند، یکی از سرمایه های اصلی یک دانشگاه جهت به ثمر رساندن برنامه‌های توسعه آموزشی و پژوهشی به منظور ارتقای جایگاه ملی و بین المللی دانشگاه است.

به گفته وی در این راستا، گروه حمایت از استعدادهای درخشان نسبت به تهیه و تدوین "شیوه نامه راهبردی جذب، حمایت و حفظ حائزین رتبه های برتر کنکور و فارغ التحصیلان ممتاز جهت ادامه تحصیل در دانشگاه تبریز" اقدام نموده و شیوه نامه مذکور توسط هیئت رئیسه دانشگاه مورد تصویب نهایی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در همین ارتباط تسهیلات حمایتی مصوب در این شیوه نامه به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند که از جمله آنها می توان به نکوداشت معنوی و حمایت از ایفای نقش مؤثر در فعالیت های دانشگاهی؛ تسهیلات آموزشی و پژوهشی متنوع؛ تسهیلات رفاهی مختلف؛ و جوایز نقدی اشاره کرد.

دکتر احمدی افزود: دانشجویان گرامی می توانند جهت مشاهده فهرست کامل این جوایز و تسهیلات ویژه و همچنین آشنایی با شرایط مشمولان بهره مندی از این تسهیلات، به لینک زیر در وب سایت رسمی گروه حمایت از استعدادهای درخشان مراجعه نمایند:

https://dotsa.tabrizu.ac.ir /fa/page/8932

 


( ۱۵ )

نظر شما :