اطلاعیه(شماره ۱۰) در خصوص امتحانات پایان ترم، زمان و نحوه برگزاری دروس تربیت بدنی از تاریخ ۲۰ اردیبهشت

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۸ کد : ۱۱۷۶۶ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۶۸۷۲

بسمه‌تعالی

اطلاعیه شماره 10 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

 

به اطلاع دانشجویان محترم می­رساند در خصوص تطویل نیمسال، امتحانات پایان نیمسال و نحوه برگزاری کلاس­های تربیت‌بدنی یک، ورزش یک و بخشی از واحدهای عملی دروس تخصصی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98، در جلسه مشترک شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه موارد زیر به تصویب رسیده است:

  1. برگزاری کلاس­های نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 به مدت سه هفته تطویل شده و پایان کلاس‌ها، روز چهارشنبه مورخ 99/04/04 و تاریخ شروع امتحانات دروس نظری مورخ 99/04/07 می­باشد که تقویم آموزشی اصلاح شده متعاقبا اعلام خواهد شد.
  2. در صورت برگشت شرایط به حالت عادی با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات پایان نیمسال بصورت حضوری طبق تقویم آموزشی اصلاح ­شده­ی نیمسال، برگزار خواهند شد. در غیر اینصورت، امتحانات بصورت غیرحضوری و ترکیبی از دو روش زیر بر حسب نوع و ماهیت درس بر اساس نظر استاد درس برگزار خواهند شد.

الف) ارزیابی در طول نیمسال و با استفاده از روش‌های زیر

الف-1) اجرای آزمون کوتاه در هر جلسه آموزش الکترونیکی (کوئیز)

الف-2) ارائه تمرین یا تکلیف برای هر جلسه درس

الف-3) تعریف پروژه­های مختلف برای یک درس به شرط آن که برای اجرای آن لزومی به خارج شدن از منزل یا نقض مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی نباشد.

الف-4) ارزیابی شفاهی شامل پرسش و پاسخ در هر جلسه

الف-5) سایر روش‌های مبتکرانه با نظر استاد درس

ب)  ارزیابی در پایان نیمسال و با استفاده از روش‌های زیر

ب-1)  آزمون کتبی تشریحی (جزوه بسته یا  جزوه باز) با شرایط مناسب و از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه

ب-2) آزمون کتبی تستی با شرایط مناسب و از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه

  1. کلاس­های تربیت بدنی یک، ورزش یک و بخشی از واحدهای عملی دروس تخصصی رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی تحت شرایط ذکر شده در لینک زیر، از روز شنبه مورخ 99/02/20 از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه تبریز برگزار خواهند شد.

 

*اطلاعیه برگزاری کلاس­های تربیت­ بدنی یک، ورزش یک و بخشی از واحدهای عملی دروس تخصصی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (کلیک کنید)


( ۳۷ )

نظر شما :