اطلاعیه های دانشگاه تبریز در مورد برنامه های واحدهای آموزشی و اداری

۰۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۷ کد : ۱۱۴۲۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۴۶۲۳

 فرهنگ سازی کنیم

 

کرونا مسأله مشترک و نگرانی عمومی است و راه مقابله با آن تجهیز همگانی به سلاح آگاهی و داروی خودمراقبتی است

گام اول از رعایت بهداشت فردی شروع می‌شود تا گام نهایی که حفظ بهداشت عمومی است و این راه جز با مشارکت همه اقشار و نهادهای اجتماعی و همبستگی ملی قابل عبور نیست و این یک فرهنگ است

پس بیایید با رعایت بهداشت، با پرهیز از حضور بی مورد در مکان های عمومی( به قصد خرید، تفریح و گردش و...)، با رفتارهای درست برای برخورد با این ویروس و با حفظ روحیه و امید فرهنگ سازی کنیم

و

منتظر روزهای زیبا و پر از سلامتی و شادی باشیم

********************************************

اطلاعیه ها:

 

اطلاعیه شماره 15:

آغاز برگزای کلاس های درسی(بصورت مجازی) دانشگاه تبریز از روز شنبه 16 فروردین1399(کلیک کنید)

 

اطلاعیه شماره 14:

به اطلاع همکاران محترم می رساند؛ بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، کلیه واحدهای دانشگاه تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ تعطیل میباشند

* واحدهای امور اداری، امورمالی، بودجه و تشکیلات، حوزه ریاست، حراست، مرکز فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای و گروه آموزش های آزاد و مجازی بطور محدود و بر اساس نظر مدیر واحد در فاصله ۱۶ تا ۲۰ فروردین فعالیت خواهند نمود

*ضمنا با توجه به آغاز فرایند آموزش مجازی از روز شنبه ۱۶ فروردین، دانشکده ها با حضور رئیس امور اداری، رئیس امور آموزشی (یا یکی از کارشناسان آموزش) و مسئول IT دانشکده فعال خواهند بود

 

اطلاعیه شماره 13:

 

به اطلاع دانشگاهیان عزیز می رساند؛ بنابر اعلام مدیریت روابط عمومی دانشگاه تبریز بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا و مصوبه هیات رئیسه دانشگاه تبریز و برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی:

 

دانشگاه تبریز تا 20 فروردین 99 تعطیل خواهد بود

 

لذا عزیزان دانشگاهی توجه داشته باشند :

* دانشگاه تبریز تا پایان روز 20 فروردین تعطیل خواهد بود اما کلاس های درسی به صورت مجازی و بر اساس اطلاعیه‌های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برگزار خواهد شد

*کلاسهایی که تا به امروز به صورت مجازی تشکیل یافته بودند، ادامه خواهند داشت وسایر کلاسها نیز به ترتیب برنامه ریزی شده به صورت مجازی از طریق اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد

*فعالیت بخش های اداری مطابق بخشنامه اسفند 98 و با نظر مدیران و روسای واحد ها خواهد بود

*منتظر اطلاعیه های بعدی بر طبق تصمیمات ستاد مدیریت کرونا و هیات رییسه دانشگاه باشید

 

اطلاعیه شماره 12:

برای اطلاع از برنامه ها و یا نحوه تشکیل کلاس های مجازی کلیک کنید

 

اطلاعیه شماره 11:

 

به اطلاع همکاران محترم می­رساند

با توجه به تصمیم هیئت رییسه دانشگاه تبریز در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی همکاران، دانشگاه از روز یکشنبه 25 اسفند تا 14 فروردین 99 تعطیل خواهد بود

 

واحدهایی که نیاز به انجام امورات ضروری خود دارند، با تشخیص وهماهنگی رییس واحد، اقدامات مقتضی را انجام دهند

 

 

اطلاعیه شماره 10:

کاهش ساعات کار ادارات استان

براساس مصوبه قرارگاه زیستی "مورخ  10اسفند ماه سال98"استان آذربایجان شرقی به منظور کنترل وجلوگیری ازگسترش ویروس کرونا کلیه ادارات استان ازروز یکشنبه 11 اسفند تا 5 شنبه این هفته از ساعت 8 صبح شروع و 12:30 پایان خواهد یافت.

 

لذا همکاران عزیز و سختکوش دانشگاه تبریز توجه داشته باشید:

 

از یکشنبه11 اسفند تا روز چهارشنبه 14 اسفند ساعات کاری از ساعت 8:00 الی 12:30 خواهد بود

 

اطلاعیه شماره 9:

به اطلاع دانشجویان عزیزی که در مورد برنامه دانشگاه تبریز برای روزهای آتی سوال داشتند، می رساند: تعطیلی های اعلام شده قبلی، مطابق برنامه به قوت خود باقی خواهد بود و بعد از تعطیلات نوروز 99 به امید خدا به سلامت و پرانرژی در دانشگاه منتظرتان هستیم.

 

پس توجه داشته باشید:

 

با توجه به اعلام نظر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در خصوص تعطیلی فعالیت های آموزشی، مقرر شد که تا پایان سال جاری کلیه فعالیت های آموزشی دانشگاه های استان تعطیل شود.

 

اطلاعیه شماره 8:

اطلاعیه لغو آزمون های TOEFL و GRE

 

با توجه به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی و بهداشت، به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های TOEFL و GRE می رساند این آزمون ها تا 15 فروردین 1399 لغو می شود و تاریخ های برگزاری این آزمون ها در اطلاعیه های بعدی اعلام می شود.

********************************************

اطلاعیه شماره 7:

قابل توجه دانشگاهیان عزیز

*پیرو مصوبه جلسه روسای دانشگاه های استان در دانشگاه تبریز به منظور پیشگیری و رفع نگرانی های دانشجویان و خانواده های گرامیشان، کلیه فعالیت‌های آموزشی‌ ، کلاسهای درسی دانشگاه های استان تا پایان سال تعطیل است.

 

*با توجه به اعلام نظر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در خصوص تعطیلی فعالیت های آموزشی، مقرر شد که تا پایان سال جاری کلیه فعالیت های آموزشی دانشگاه های استان تعطیل شود.

 

*به منظور صیانت از برگزاری کلاس ها مطابق با سرفصل های مصوب، دانشگاه ها طبق مصوبات هیات رئیسه فعالیت های آموزشی را با تمدید تقویم آموزشی و یا در طول ترم بعد از تعطیلات نوروز جبران نمایند.

 

*دانشگاه هایی که امکان برگزاری جلسات دفاع از رساله ها و پایان نامه ها و کلاس های آموزشی به صورت غیر حضوری را دارند می توانند در این زمینه برنامه ریزی نمایند.

 

*با توجه به تعطیلی فعالیت های آموزشی دانشگاه ها امکان استفاده از مرخصی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی بر اساس درخواست آنان تسهیل خواهد شد.

 

 *نظر به ضرورت استمرار برخی فعالیت های پژوهشی به ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی، دانشگاه ها بر اساس امکانات و مقتضیات خود اقدامات لازم را انجام دهند.

 

اطلاعیه در خصوص وقت اداری دانشگاه در اسفندماه

 

به اطلاع همکاران عزیز می رساند: وقت اداری دانشگاه از تاریخ 6 اسفند لغایت پایان سال­جاری از ساعت 7:45 صبح الی 14:30 بعدازظهر تعیین می­شود و  مدت 20 دقیقه از ظهر شرعی به فریضه نماز اختصاص داده شده و تغییر ساعت شامل همکاران محترم نوبت کار نمی­شود

 

********************************************

اطلاعیه شماره 6:

نحوه ارایه خدمات در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز

با توجه به تصمیم اعضای هیئت رئیسه دانشگاه برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در سطح دانشگاه از تاریخ 4 اسفند تا اطلاع ثانوی ، سالن های مطالعه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز تعطیل خواهند بود.

بخش های اداری و پشتیبانی ؛ امانت، مجموعه ها و همچنین پایان نامه ها، مرجع و نشریات ادواری این مجموعه جهت پشتیبانی از دسترسی از راه دور کاربران به منابع اطلاعاتی ،تحویل و امانت کتاب و منابع اطلاعاتی و همچنین تسویه حساب دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی تا ساعت ۱۵:۴۵ دایر خواهند بود

 

********************************************

اطلاعیه شماره 5:

تعطیلی اماکن ورزشی دانشگاه

با توجه به تصمیم هیأت رئیسه محترم دانشگاه به استحضارکلیه دانشگاهیان گرامی می رساند کلیه اماکن ورزشی دانشگاه تبریز (استخر، سالن­های فوتسال، والیبال استادیوم، سالن بزرگ شهداء و مجموعه های ورزشی خوابگاههای دانشجویی و ...) از 4 اسفند  تا اطلاع ثانوی تعطیل  می باشد

 

********************************************

اطلاعیه شماره 4:

قابل توجه دانشجویان

پیرو اطلاعیه های قبلی ، رستوران های دولتی دانشگاه تبریز از فردا (دوشنبه 5 اسفند 98)  تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

* همچنین رستوران های طرح تاک صرفا روز پنجم اسفند ماه آماده سرویس دهی به دانشجویان هستند و بعد از آن طبق برنامه دانشگاه، تعطیل خواهند بود.

 

********************************************

اطلاعیه شماره 3:

قابل توجه همکاران محترم دانشگاه تبریز

با توجه به پیگیری های مکرر همکاران، به استحضار می رسانیم، فعلا تصمیمی در خصوص تعطیلی فعالیت های اداری دانشگاه اتخاذ نگردیده است. لذا فعالیت های اداری تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی است.

 

********************************************

اطلاعیه شماره 2:

قابل توجه دانشجویان ساکن در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تبریز

پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص تعطیلی دانشگاه، به استحضار دانشجویان خوابگاهی می رسانیم، به منظور ضدعفونی و ایمن سازی خوابگاه های دانشجویی، کلیه خوابگاه ها تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.

 

********************************************

اطلاعیه شماره 1:

قابل توجه اساتید و دانشجویان محترم

پیرو مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه تبریز، به منظور پیشگیری و رفع نگرانی های دانشجویان و خانواده های گرامیشان، کلیه فعالیت‌های آموزشی‌ ، کلاسهای درسی دانشگاه تبریز تا پایان هفته تعطیل است.

بدیهی در صورت هرگونه تغییر و تمدید، اطلاعیه رسمی صرفا از طریق این کانال و سایت دانشگاه تبریز به اطلاع عموم خواهد رسید.


( ۹۲ )

نظر شما :