تجمع دانشگاهیان تبریز در محکومیت ترور سردار سلیمانی

۱۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۵ کد : ۱۱۰۳۱ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۱۵۲

 

دانشگاهیان دانشگاه تبریز به دنبال حمله جنایتکارانه آمریکا که منجر به شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت گردید، با تجمع، ضمن محکوم کردن این حرکت ناجوانمردانه، خواستار انتقام سخت از عاملان شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این تجمع که در مقابل مسجد بزرگ دانشگاه تبریز برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل و دیگر حامیان آنان، این اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت را محکوم کردند.

دکتر میر رضا مجیدی  رئیس دانشگاه  تبریز در این آیین، ضمن محکوم کردن این حرکت ناجوانمردانه آمریکا گفت: دولت آمریکا با این عمل جنایتکارانه و تروریستی بار دیگر چهره زشت خود را به جهانیان نشان داد.

وی، در ادامه با بیان اینکه سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی با جهاد خالصانه در راه اسلام ناب محمدی(ص) به پاداش خود که همانا شهادت بود، رسید، افزود: شهید سردار سلیمانی در طول مبارزه خود حرکت عظیم وحدت آفرینی در جهان اسلام و منطقه ایجاد کرده است که می توان آثار مثبت آن را در آینده مشاهده کرد.

دکتر مجیدی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به انواع توطئه های دشمنان در ایجاد  تفرقه در جهان  اسلام  یادآور شد:  دشمنان اسلام با احساس خطر جدی از تفکر اسلام ناب محمدی که  در ایران  عامل اصلی پیروزی بر استکبار و  استبداد شده بود به وسیله اندیشکده های آمریکائی ضمن به وجود آوردن جریانهای انحرافی از اسلام  در قالب اندیشه های طالبان و داعش پرداختند که شهید سردار سلیمانی در مقابل  این تفکرات غلط ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی خدیوی، مسئول نهاد  نمایندگی مقام معظم  رهبری در دانشگاه های استان آذربایجانشرقی نیز ضمن تبریک و تسلیت شهادت پرافتخار سردار حاج قاسم سلیمانی به مردم ایران و مسلمانان منطقه گفت:  شهید سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود که با فدا نمودن جان خود، روحی تازه در کالبد جامعه ما و منطقه دمید.

وی، در ادامه با بیان اینکه دشمنان با به شهادت رساندن سردار سلیمانی مرتکب اشتباه  بزرگی شدند، یادآور شد: رشادت  سردارسلیمانی، فتنه های داخلی و  مستکبرین  خارجی را نقش بر آب نمود  و زمینه  را برای اخراج دشمنان  از منطقه  غرب آسیا  فراهم خواهد کرد.

در پایان این مراسم، بیانیه  بسیج دانشجوئی دانشگاه تبریز در محکومیت اقدامات بزدلانه  آمریکای جنایتکار قرائت شد که  با  شعارهای" الله اکبر" حاضرین مورد تائید قرار گرفت.

 


( ۱۳ )

نظر شما :