حضور دانشگاهیان دانشگاه تبریز در راهپیمایی ۱۳ آبان

۱۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۵ کد : ۱۰۵۴۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۰۴۹

دانشگاهیان دانشگاه تبریز امسال نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان، بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دانشگاهیان دانشگاه تبریز همچون سال های گذشته و همگام با دیگر آحاد مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال هم حضور گسترده ای داشتند و با سر دادن شعارهای « مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل»،« مرگ بر آل سعود» و ... ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا، بار دیگر با تاکید بر استکبارستیزی و مقاومت اسلامی  یاد و خاطره این روز را گرامی داشتند.

بر پایه همین گزارش، به همین مناسبت بیانیه ای از سوی دانشگاه تبریز صادر شد که متن آن به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

کونوا لظالم خصما و للمظلوم عونا

13 آبان روز روشنگری و جداسازی خطوط جنود شیطان از راه استوار و نورانی  جنود الهی است.

روز پرده برداری از نقاب های نفاق، دورنگی و چندگانگی استعمارگران قدیم و جدید آن برای ملتهای مظلوم و ستمدیده است.

13 آبان روز هیجای مقابله تمامیت اسلام بر همه هیمنه کفر و نفاق و روز استواری مظلومین جهان در تحقق آزادی و آزادگی است. روز همبستگی و اتحاد و مقاومت و ایثار و از جان گذشتگی و مردانگی است.

13 آبان روز تعظیم شیطان در برابر ایمان ملتی  آزاده است که درس شهادت و شهامت را از بزرگ آموزگار حریت و آزادگی آموخته است.

در این روز الهی رهبری با امتی آگاه دل و روشن ضمیر پیوندی دیرینه یافته و با اصرار به مسیر مقاومت راه را بر سلطه ستمگران سلطه گر بسته است.

ما دانشگاهیان دانشگاه تبریز با ایمان به پیروزی مستضعفین بر مستکبرین که وعده تخلف ناپذیر الهی است در این یوم الله که ابهت طاغوت زمانه به دست جوانان انقلابی پرشور شکسته گشت با پیروی و پشتیبانی از زعیم فرزانه خویش بر تداوم این راه خونبار تاکید نموده و ضمن تجدید میثاق با امام و شهیدان همواره در راه تحقق اهداف عالیه کشورمان مجاهدت خواهیم نمود .امروز در این شرایط سخت اقتصادی که به سبب تحریمهای ظالمانه دشمنان برملت ما تحمیل شده است با یادآوری روزهای روشن ایثار دفاع مقدس اعلام میداریم اگر جوانان مومن رزمنده با رشادت و شهادت راه تعدی و تجاوز نظامی را برای همیشه بر این کشور سد نمودند شایسته و بایسته است فرهیختگان ، محققان و تلاشگران عرصه های علمی و اقتصادی با جهاد فی سبیل الله و اخلاص در میدان عمل بدور از جناح بندیها و نفع طلبی های شخصی و قبیله ای با شکستن دیوارهای تحریم و تحقیر برای همیشه دشمنان کوردل از کرده خویش پشیمان نمایند . ما دانشگاهیان تبریز یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران جان بر کف را گرامی داشته  و بر آن هستیم با همبستگی و همگرایی در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم و ارشادات مقام رهبری فردای روشن این ملت نجیب را رقم بزنیم و در تحقق تمدن عظیم اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم و برای مقابله با ترفندها و نقشه های فریبکارانه ی دشمنان هوشیارتر از همیشه و با همدلی و همگامی و تکیه بر اشتراکات دینی و میهنی در صحنه بمانیم و یار و یاور هم در مواجهه با جبهه کفر و نفاق باشیم.

جاودانه باد راه امام و شهیدان و پرتلا لو باد مشعل فروزان یوم الله 13 آبان

اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تبریز

 

همین گزارش حاکی است؛ همچنین مراسم گرامیداشت روز 13 آبان امروز با محوریت استکبارستیزی و مستکبرین داخلی با سخنرانی دکتر سعید زیباکلام با حضور دانشگاهیان دانشگاه تبریز در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد.

 


( ۴ )

نظر شما :